شش بازیکن استقلال داوطلب شدند! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2008111
21 مارس 1402 ساعت 04:43
559 امتیاز خبر

0نقطه نظر

جلال الدین ضربات آزاد را گل می کند:

ضربه ایستگاهی استقلال مقابل استقلال خوزستان 6 بازیکن مدعی ضربه زدن به توپ داشت!

شش بازیکن استقلال داوطلب شدند!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلالی ها در فصل جاری گل های زیادی از ضربات ایستگاهی و کرنر به ثمر رسانده اند اما همچنان از روی ضربات ایستگاهی مستقیم دروازه حریف را باز نکرده اند اما با حضور جلال الدین مشیریپوف می توانند در این زمینه کارآمد به نظر برسند. . همچنین.

2000175
2000176

در دیدار مقابل استقلال خوزستان یک ضربه ایستگاهی نزدیک محوطه جریمه شکل گرفت که 6 بازیکن استقلال پشت توپ بودند و مدت ها با هم مشورت کردند که کدام بازیکن توپ را بزند و پس از کش و قوس فراوان همه بازیکنان. به جز مهدی مهدی پور و جلال الدین مشاریپوف توپ را پشت سر گذاشتند تا این دو بازیکن آماده انجام این ضربه ایستگاهی شوند.

جلال الدین مشیریپوف در استفاده از ضربات ایستگاهی تخصص خوبی دارد اما در استفاده از این موقعیت خوب عمل نکرد و توپ را به آسمان فرستاد، البته فاصله توپ تا دروازه زیاد بود و در موقعیتی نبود که بتواند آزادانه بگیرد. در این مدت ضربه بزنید و شاید با گذشت زمان شرایط بهتری در این تیم پیدا کنید.

استقلالی ها در زدن ضربات ایستگاهی استعداد دارند اما مدت هاست که از ضربات ایستگاهی مستقیم گلی به ثمر نرسانده اند اما از نظر میزان استفاده از ضربات ایستگاهی بهترین آمار را در بین تمام تیم های لیگ برتری دارند.

مجله اخبار فوتبال داخلی