شعار عجیبی که این روزها شنیده می شود؛ خیال هواداران استقلال را راحت کنید!/ لطفا به من بگویید چگونه و چگونه؟

در همین راستا بخوانید: رقیب فتح الله زاده بدهی استراماچونی را شناسایی کرد/ باید به دفتر DA مراجعه کنیم و توضیح دهیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

هواداران به یاد می آورند زمانی که امنیت روحی آن ها توسط سران باشگاه تامین می شود و برای پرداخت پول سرمربی ایتالیایی منتظر کمک های هواداران استقلال نمی مانند!

نقل قول های زیادی از اعضای هیئت مدیره باشگاه می شنویم. شامل؛ خیال هواداران راحت شود، امتیازی کسر نخواهد شد.»

خیال هواداران راحت می شود وقتی می بینند مدیران باشگاه در کار خود متخصص هستند و شیوه مدیریتی آنها به گونه ای نیست که استقلال دچار این مسائل بدیهی شود.

تعداد هواداران بیشتر از مسئولانی است که در چند نوبت پول استراماچونی را دریافت کرده اند، اما در این میان خبری از پرداخت این پول به سرمربی ایتالیایی نیست! تعلل مسئولان و تصمیم گیران باشگاه استقلال کار را به جایی رساند که فیفا بارها استقلال را به بدترین شکل ممکن تهدید کرد و در نهایت یکی از تهدیدات فدراسیون جهانی فوتبال به مرحله اجرا درآمد. حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا…

اینجوری خیال هوادار راحت میشه دوست عزیز. در غیر این صورت هرکسی می توانست مسئولیت اداره باشگاه را بر عهده بگیرد و نیازی به این همه هیاهو و حضور مدیران ورودی و خروجی در این عرصه نبود…

هواداران وقتی بدانند مسئولان باشگاه از مسائل اقتصادی آگاه هستند و تفاوت داگ و دوشاب را تشخیص می دهند خیالشان راحت می شود.

باید از تصمیم گیرندگان فعلی باشگاه استقلال بپرسید که آیا این آرامش است، آیا این بادی است که از آسمان می آید و بر سر هواداران می بارد؟ بالاخره هواداران چطور می توانند با این وضعیت ناگوار راحت باشند؟