شعر جنجالی عارف غلامی علیه مدیران استقلال!

مدافع استقلال در ورزشگاه آزادی به شدت درباره مدیریت این باشگاه در منطقه مختلط صحبت کرد.

شعر جنجالی عارف غلامی علیه مدیران استقلال!

عارف غلامی مدافع استقلال بعد از بازی مقابل ذوب آهن در ورزشگاه میکس دوزن آزادی گفت: همانطور که گفتید چهره بازیکنان چهره تیم دومی نیست که شانس کسب 2 جام را داشته باشد. ما از تصمیماتی که در ماه های اخیر گرفته شده اند ناراحت هستیم و همه آنها به ضرر تیم، بازیکنان، کادر فنی و همه آن هواداران بوده است.

* مارک بازیکن، هوادار و باشگاه از دست رفت
آقایانی که می آیند چند ماه می مانند بعد می روند. دوباره شروع به دعوا و شکایت می کنند. چه کسی این وسط باخت؟ برند بازیکن، هوادار و باشگاه. تا کی باید شاهد چنین مواردی باشیم؟

1837488

* مسئولان کجا هستند و چه می کنند؟
مقصر نپرداختن به استراماچونی؟ اولاً من در موقعیتی نیستم که بتوانم قاضی باشم و کسی را در یک پرونده مقصر یا تبرئه کنم. دوم، ما افراد مسئول زیادی داریم. پس مسئولان باید چه کنند؟ اگر وظیفه من به عنوان یک فوتبالیست بازی در زمین چمن است و باید وظیفه خود را در قبال باشگاه و هواداران انجام دهم، پس دیگران چه باید بکنند؟ ما اینقدر مسئول داریم، می بینیم که همه حرکت می کنند و کار خودشان را می کنند.

* هر جای دنیا که می گویید به خاطر 2 میلیون دلار حذف شدیم، می خندند
این را در هر جای دنیا بگویید، به خدا می خندند. اینکه تیمی با 20-30 میلیون هوادار به خاطر بدهی 2 میلیون یا شما می گویید 3 میلیون از بزرگترین ویترین مسابقات آسیایی حذف شد. درآمدزایی شما تحت تاثیر قرار گرفته، انتقال بازیکن شما تحت تاثیر قرار گرفته، برند شما تحت تاثیر قرار گرفته است… نمی دانم…تمام تصمیماتی که گرفته شده به ضرر بازیکنان و هواداران است.

* قرارداد من باید با هواداران معتبر باشد
وقتی باشگاه می تواند من را در یک شب دو بار 20 درصد و 5 درصد جریمه کند، یعنی قرارداد باطل است. قرارداد من باید با هواداران و مردم معتبر باشد که انشاالله همینطور است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در شرایطی توانست سه امتیاز دیگر به مجموعه خود بیافزاید که این بازی متاثر از خروج احتمالی آبی ها از آسیا شد. عارف غلامی که پیش از این مسئولان باشگاه را به چالش کشیده و حتی با جریمه فسخ قرارداد نیز مواجه شده بود، یکی از کسانی بود که در اواخر بازی به انتقاد از مدیریت باشگاه پرداخت.

* بحث را با شعر به پایان می برم
می خواهم یک شعر بگویم و بحث را تمام کنم. این واقعا انرژی و تمرکز را از من می گیرد. بچه ها سخت کار می کنند. یک ورزشکار حرفه ای، بدون تمرکز، معنایی ندارد. این شعر را می گویم:
نفت هیچ امتیازی بر آب ندارد، به جای زبان پررنگ با ما شفاف باشید
فکر می کنم شما مردم فریب خورده اید، انتقام روزگار چطور؟

1837490
عارف غلامی نیز شعری را که در میکسدزون استادیوم آزادی سروده در حساب شخصی خود در توییتر منتشر کرد. شعری که مشخصا مخاطبانش مدیران استقلال هستند.


سرویس خبر شماره: 1898467
12 آوریل 1402 ساعت 00:00
116.6 هزار |

23نقطه نظر

این پنالتی شیرین ترین بود

* من خیلی خسته ام
مخاطب شعر؟ می گویند حرف را ول کن، راه خودش را می رود. من خیلی خسته ام. یعنی من خیلی با این مسائل دست و پنجه نرم کردم. برای من فوتبال آسان نیست که هفته ای 90 دقیقه بازی کنم و به تمرین بروم. وای خدای من، ما در 10 جبهه با این بچه ها در تیم می جنگیم. قضيه اون قضيه اون مطالبات خودتو نگير جريمه بگير برو بيا…راستي نميدونم خسته شدم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* شیرین ترین تنبیه من بود
ما در تمرین اعتصاب کردیم که باعث شد کل تیم حرف بزند. جریمه ام کردند… البته من هم شنیدم چون به من خبر رسمی ندادند. نه احضار شدند و نه جریمه شدند. احترام گذاشتم و چیزی نگفتم. اگر جریمه ای داشتم، شیرین ترین جریمه من بود. چون حقیقت را به خاطر بچه های تیم و تلاششان و زحماتی که می بینم برای قهرمانی انجام می دهند، گفتم. برای من نرم بود و مشکلی ندارم. اگر راست می گفت من کاملا قبول دارم.

* نود درصد اعتراضات مردمی
نود درصد مردم اعتراض کردند. به نظرات و تصمیمات ما احترام گذاشته نمی شود. حداقل به حرف این هواداران گوش کن. آیا شما مسئول حرف مردم نیستید؟ خب این هواداران هم مال همین مردم هستند.

* تیمی که جام طلا را یک شبه برد را نابود کردی
شما باید تعهد خود را به هواداران و تیم انجام دهید. یک شبه و پس از قهرمانی در سوپرجام، مدیرعامل ما تغییر کرد. اصلاً در حوزه ما نبود و در مورد آن صحبتی نکردیم. اما آیا قدمی به جلو برداشته ایم؟ آیا این سوالات را از خود می پرسید؟ شما تمام زحمات یک تیم پر زحمت را نابود کردید، تیمی که قهرمان شد، یک شبه جام طلا را برد.

* من فقط به فکر آرم استقلال و پرچم کشورم هستم
هر روز بهانه ای می آوردند. یک روز گفتند پدرخوانده. اسپانسر هیچ ارتباطی با من به عنوان بازیکن ندارد. 2 چیز مهم در مورد این پیراهن وجود دارد که من به آن تعصب دارم که برای من مهم است. اول آرم استقلال و بعد پرچم کشورم. برای من مهم نیست که چه اسپانسر روی پیراهن من است.