شلیک مو صلاح به باشگاه انحصاری 200 در حالی که لیورپول به دنبال پایان دادن به 8 سال احمق اتحاد است – لیورپول اف سی

لیورپول برای پیروزی در اتحاد عقب مانده است، اما منچسترسیتی در زمین خانگی خود بازیکنی نیست – بنابراین، آیا محمد صلاح می تواند 200 بازیکن خود را در روز شنبه بیاورد؟

لیورپول در 7 بازی اخیر در سیتی در لیگ پیروز نشده است (سه تساوی و 4 شکست)، 19 بار در این روند دریافت کرده و از زمان پیروزی 1-0 در ژانویه 2012، در 13 دیدار اخیر در تمام رقابت ها هیچ کلین شیتی نداشته است.

آنها 20 بار در سیتی در لیگ زیر نظر یورگن کلوپ گل خورده اند – بیشتر از هر تیم دیگری در جاده تحت هدایت آلمانی.

در 13 بازی اخیر در لیگ در تمامی رقابت ها، قرمزها 33 گل دریافت کرده اند و در این مدت دروازه خود را بسته نگه نداشته اند.

به این قدرت دفاعی نیاز دارد

لیورپول، انگلیس - شنبه، 11 نوامبر 2023: کاپیتان لیورپول ویرجیل فن دایک در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و برنتفورد در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

قرمزها در 57 بازی اخیر لیگ که در آن گل اول را به ثمر رسانده اند، تنها یک بار شکست خورده اند – آن هم در آوریل گذشته در این زمین.

در کنار آرسنال، لیورپول در این فصل کمترین گل را در بین تمام تیم های مطرح لیگ دریافت کرده است (10).

آخرین باری که لیورپول در 12 بازی ابتدایی لیگ یک فصل کمتر از 10 گل دریافت کرد و قهرمان شد (2019/20).

شاگردان کلوپ در این فصل به دنبال اولین کلین شیت خارج از خانه هستند – در این دهمین بازی خود در خارج از خانه.

نقاط عطف بزرگ در پیشنهاد

لیورپول، انگلستان - شنبه، 11 نوامبر 2023: محمد صلاح بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن دومین گل، دویستمین گل خود در فوتبال انگلیس، در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و برنتفورد در آنفیلد جشن گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

مو صلاح برای ثبت 200 گل برای لیورپول در تمامی رقابت‌ها به دو گل نیاز دارد – او پس از یان راش (346)، راجر هانت (285)، گوردون هاجسون (241) و بیلی لیدل، تنها پنجمین بازیکنی است که به این موفقیت برای این باشگاه دست یافته است. (228).

صلاح همچنین برای رسیدن به 150 گل در لیگ برتر نیاز به یک گل دارد که دو گل اول او در چلسی به ثمر می رسد. او یازدهمین بازیکنی است که به این موفقیت دست می یابد.

شماره 11 11 گل به سیتی در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است (در 18 بازی) – تنها راش با 15 گل، گل های بیشتری را در تاریخ باشگاه مقابل سیتی به ثمر رسانده است.

گل بعدی دیوگو جوتا پنجاهمین گل او برای لیورپول در تمامی رقابت ها خواهد بود، در حالی که بازی بعدی جوئل ماتیپ دویستمین گل او برای لیورپول در تمام بازی ها خواهد بود.

کلوپ مقابل پپ

منچستر، انگلستان - یکشنبه، 10 آوریل 2022: جوزپ 'پپ' گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول را قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچسترسیتی و باشگاه لیورپول در استادیوم سیتی آف منچستر در آغوش گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کلوپ در طول دوران حرفه ای خود 12 بار پپ گواردیولا را شکست داده و 11 بار شکست خورده است.

سرمربی لیورپول در طول دوران حرفه ای خود بیش از هر مربی دیگری با گواردیولا (28) روبرو شده است.

او 10 برد از 23 تقابل با گواردیولا به عنوان سرمربی قرمزها کسب کرده است.

مراقب اتحاد باشید

منچستر، انگلیس - چهارشنبه، 9 فوریه 2022: کوین دی بروین (C) منچسترسیتی پس از به ثمر رساندن گل دوم در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین منچسترسیتی اف سی و برنتفورد در ورزشگاه اتحاد جشن گرفت.  منچسترسیتی 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

سیتی هرگز در خانه به لیورپول زیر نظر گواردیولا شکست نخورده است (چهار برد و سه تساوی). آخرین سرمربی آنها که شکست خانگی مقابل لیورپول را متحمل شد مانوئل پلگرینی در اکتبر 2015 بود.

آنها فقط یک بار در خانه در لیگ فصل گذشته شکست خوردند (به برنتفورد)، و در طول این رقابت های برتر، هر پنج را در اتحاد بردند.

در سال تقویمی 2023، آنها تمام 23 بازی خانگی را در تمام رقابت ها با مجموع 76 بر 11 بردند.

آنها در هر 15 بازی خانگی اخیر لیگ برتر پیروز شده اند تا با طولانی ترین بردهای خانگی گواردیولا در بازی های خانگی در دوران مربیگری در بارسلونا و بایرن مونیخ برابری کنند.

آیا این روند ادامه دارد؟

لیورپول، انگلستان - شنبه، 25 آگوست 2018: داور کریس کاوانا در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین لیورپول اف سی و برایتون اند هوو آلبیون اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کریس کاوانا داور بازی است. لیورپول در زمان هدایت او 13 بازی از 15 بازی خود را برده است.

زمانی که سیتی در سپتامبر در نیوکاسل از جام کارابائو خارج شد، او داور بود. کاوانا در این فصل در 5 بازی لیگ برتر 21 زرد را دریافت کرده است.

گلزنان این فصل

لیورپول، انگلستان - شنبه، 11 نوامبر 2023: دیوگو جوتا (R) بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل سوم در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و برنتفورد در آنفیلد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

من سیتی: هالند 17، آلوارز 7، فودن 5، رودری 4، آکانجی 3، برناردو سیلوا 3، دوکو 3، آکه 2، پالمر 2

لیورپول: صلاح 12، جوتا 8، نونز 7، دیاز 4، گاکپو 4، گراونبرچ 2، سوبوسلای 2، اندو 1، رابرتسون 1، گل به خودی 3


* آمار توسط Ged Rea آمارگیر LFC (@ged0407).



https://www.thisisanfield.com/2023/11/mo-salahs-shot-at-exclusive-200-club-as-liverpool-aim-to-end-8-year-etihad-hoodoo/ منبع: