شما مسئول نبض دادن به پرسپولیس هستید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس قطعا دربی را بدون مهاجم بازی نمی کند. اگر قرار باشد مهدی عبدی در خط حمله به میدان برود، او مهاجمی است که در آخرین بازی لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم گلزنی کرد و از همه مهمتر پرسپولیس از بازیکنان باکیفیتی در میانه زمین که حمله است بهره می برد. قرار است طراحی شود. . بازیکنانی مثل میلاد سرلک که شایستگی حضور در جام جهانی 2022 و حتی بازی در تیم ایران را داشت اما در لحظه آخر خط را از دست داد!

میلاد سرلک به غیر از برهم زدن نظم هجومی حریف و بازیابی توپ، وظیفه مهم دیگری را پیش رو دارد. کنترل بازی پرسپولیس و گردش توپ برای آماده سازی حمله. این بازیکن فقط باید در حمله و در فضای خوب توپ را به سروش رفیعی یا یکی از مدافعان کناری مهدی ترابی و سعید صادقی پاس بدهد. این زمانی است که می توان انتظار حمله خوبی از پرسپولیس داشت. حضور مستمر در حمله و دفاع. میلاد سرلک و کمال صغاده نیا در این یازده هفته گذشته به خوبی از این وظیفه تبرئه شده اند و به همین دلیل پرسپولیس در صورت پیروزی در دربی دوباره صدر جدول را به دست می آورد و مدعی اول قهرمانی باقی می ماند. قهرمانی لیگ برتر. خواهد ماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پرسپولیس در غیاب لوکادیا و شیخ دیاباته تیم خوبی است. موضوعی که ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم حریف در نشست خبری قبل از بازی به آن اشاره کرد.

شما مسئول نبض دادن به پرسپولیس هستید!


سرویس خبر شماره: 1860267
29 دسامبر 1401 ساعت 10:39
970 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بازی عجیب و غریب جام جهانی بازگشت