“شما نمی توانید همه چیز را داشته باشید” – جونز در مورد قرارداد جدید احتمالی فیرمینو

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

بیشتر بخوانید: (ویدئو) لوئیس گارسیا در مورد اینکه چه کسی برای رویارویی با رئال مادرید “محبت” می کند، زیرا هر دو تیم در حال حاضر در بهترین حالت نیستند.

هواداران لیورپول کاملاً می دانند که قرارداد بابی فیرمینو در تابستان امسال به پایان می رسد و بحث هایی در مورد اینکه آیا او باید قرارداد جدیدی داشته باشد یا خیر، با افزایش تماس ها از یورگن کلوپ برای بازسازی تیم وجود دارد.

صحبت کردن با تلویزیون ردمننیل جونز گفت: «تا زمانی که تاد بوهلی نباشی، نمی‌توانی همه چیزهایی را که دنبالش می‌گردی داشته باشی. چند بار هواداران لیورپول درباره عمق تیم و گزینه های نیمکت نشینی ناله کرده اند؟…

https://www.empireofthekop.com/2023/02/03/jones-firmino-new-contract/ منبع:

می توانید بخشی از به روز رسانی انتقال و قرارداد جونز را از طریق تماشا کنید تلویزیون RedMen در یوتیوب:

هواداران زیادی (در صورت وجود) وجود نخواهند داشت که از دیدن خروج شماره 9 ما خوشحال شوند و بنابراین فکر حضور او در چند سال آینده مطمئناً مثبت است.

ممکن است فکر کنید که با وجود 6 گزینه فوروارد قوی، برزیلی زمان زیادی برای بازی نخواهد داشت، اما مصدومیت های موجود در این فصل نشان داده است که ما ممکن است به تیمی بزرگتر از حد معمول نیاز داشته باشیم تا به مبارزه برای نقره بزرگ پیشنهادی ادامه دهیم.

اگر بتوانید به سمت نقطه‌ای حرکت کنید که گزینه‌های نیمکت شما بازیکنان مسن‌تری باشند که به پایان دوران حرفه‌ای خود می‌رسند، کار بدی انجام نمی‌دهید.