شما هرگز این سکوت الهام بخش را نخواهید فهمید! (عکس)


سرویس خبر شماره: 1982236
4 دسامبر 1402 در 11:09 ق.ظ |
1.3K |

0نقطه نظر

خودشیفتگی شدید پشت یک ظاهر آرام

ساکت الهامی با وجود یک شب سخت در رفسنجان، آرامش را به تیمش آورد و خود را مقصر این شکست دانست.

شما هرگز این سکوت الهام بخش را نخواهید فهمید!  (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، توصیف ساکت الهامی پس از شکست تلخ مقابل صنعت نفت آبادان از صحبت های مسئول رسانه ای مس رفسنجان در ابتدای نشست خبری قابل درک است. جایی که اعلام کرد با توجه به وضعیت روحی سرمربی نارنجی پوشان حاضر به حضور در نشست خبری نیست اما خود سرمربی علاقه مند بود که پاسخگوی خبرنگاران و رفسنجانی ها درباره شکست باشد.

الهامی در 90 دقیقه بازی دیروز مات و مبهوت وقایع داخل زمین را تماشا می کرد و از اینکه موقعیت های زیاد تیمش وارد دروازه نفت نشد و دروازه پوشیده از نارنجی ها با دو غافلگیری باز شد، ناراحت بود. او پس از سوت پایان بازی به سمت عبدالله ویسی و دیگر اعضای کادر فنی نفت رفت و این پیروزی را به آنها تبریک گفت و در ادامه به تیم داوری خسته نباشید اما رنگ و چهره پریده اش در عکس ها و لحن آرام گفت. صدای او در کنفرانس مطبوعاتی قابل توجه بود و به غم شدید این اتفاقات تلخ پی برد.

1958275
1958276

آرامش ظاهری سرمربی مس رفسنجان پوششی برای فضای آشفته او و ناراحتی او از اتفاقات عجیب فوتبالی تیمش بود و این مشکل در نوع صحبت های الهام بخش او در کنفرانس مطبوعاتی نیز مشهود بود. این سخنان مربی مس رفسنجان را بعد از بازی بخوانید: “فوتبال خوبی بازی کردیم و نمی توانم از بازیکنان شکایت کنم و گناهکار و شرمنده هستم. وقتی تیم می بازد، تیم بد است، همه چیز بد است و تعویض ها بد هستند.” و من یکی از بدها هستم!»

با تمام این اوصاف الهامی حالا باید از نظر روحی و روانی تیمش را بازیابد و برای دیدار حساس با سپاهان در هفته دوازدهم آماده شود. او به عنوان مربی که در 11 بازی آنقدر مسلط بود که حتی یک کارت زرد هم از داوران کنار زمین دریافت نکرد، سخت تلاش می کند تا تیمش را به مسیر اصلی بازگرداند. بالاتر از همه تجربه نشان داده که مس رفسنجان در مسابقات بزرگ بهتر عمل می کند و بازی خوب مقابل استقلال و پیروزی مقابل ذوب آهن در اصفهان گواه این موضوع است.

1958277

عکس ها: حسین برزیده

مجله اخبار فوتبال داخلی