شناسایی می شود؛ مقصر نرفتن لواندوفسکی به بایرن کیست؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از 8 فصل درخشان در بایرن مونیخ، لواندوفسکی در حالی که یک سال از قراردادش باقی مانده به دنبال جدایی از باواریایی ها است و می خواهد سال های پایانی دوران حرفه ای خود را در بارسلونا سپری کند.
اما در حالی که باشگاه کاتالان آماده پرداخت 45 میلیون یورو برای مهاجم 34 ساله است، بایرن خواهان مبلغ بیشتری است که این انتقال را متوقف کرده است.
در همین حال، بیلد مدعی شد که لواندوفسکی معتقد است فردی که سمت ثابت باشگاه را بر عهده دارد، اولی هوینس، رئیس سابق باشگاه است که هنوز در کمیته تصمیم گیری باشگاه حضور دارد.


سرویس خبر شماره: 1832951
20 تیر 1401 ساعت 01:30
3.9 هزار |

1نقطه نظر

بیلد مدعی شد که روبرت لواندوفسکی و مدیرش معتقدند اولی هوینس دلیل اصلی موضع سخت بایرن مونیخ در قبال ستاره لهستانی بوده است.

در واقع حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی و الیور کان، نایب رئیس باشگاه، رویکرد نرم تری نسبت به انتقال لواندوفسکی دارند، اما هوینس که تاثیر زیادی روی صالح حمیدزیچ دارد، نمی خواهد اجازه دهد. لواندوفسکی برو در کمپ. ما به راحتی.
لواندوفسکی در تمام سال های حضورش در بایرن بهترین گلزن باشگاه بود و به همین دلیل رفتار باشگاه نسبت به او را بی احترامی و ناسپاسی می داند.



مجله اخبار فوتبال خارجی