شهباززاده در تونل وحشت استقلال شکست خورد!

این بازیکن که از سوی منتقدان نیز تحت فشار بود، لیگ را بدون زدن یک گل یا تعیین گل به پایان رساند و آن را به ضعیف ترین فصل دوران حرفه ای آقای گل در لیگ بیستم تبدیل کرد. اما با گفتن این حرف، وقتی از او خواسته شد در بازی جام حذفی مقابل نساجی به زمین برود، با انگیزه زیادی جایگزین صالح حردانی شد.


سرویس خبر شماره: 1939935
05 ژوئن 1402 در 00:24
10.1 هزار |

3نقطه نظر

این بازیکن در لحظاتی که در زمین حضور داشت شانس آورد و دروازه واقعی را تهدید کرد اما توپش تبدیل به گل نشد. سجاد در نهایت در دقیقه 89 به بی میلی خود پایان داد و پاس گل چهارم تیمش را طراحی کرد و با یک پاس دیدنی روی زمین محبی را تک به تک کرد تا گل چهارم را به ثمر برساند.

1879746

شهباززاده در اولین تمرین پس از برد مقابل نساجی مورد استقبال هم تیمی هایش قرار گرفت. پس از ایجاد تونل و عبور سجاد توسط سایر بازیکنان تیم مورد اصابت قرار گرفت و آبی ها به مهاجم تیم خود روحیه دادند و او آماده شد تا در صورت لزوم مقابل پرسپولیس بازی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سجاد شهباززاده یکی از عجیب ترین فصل های فوتبالی خود را پشت سر گذاشته است. اولین خرید تابستانی آبی ها که قرار بود خط حمله این تیم را تقویت کند، پس از حضور مستمرش در سه هفته اول، به تبعید روی نیمکت رفت و به استثنای بازی رفت مقابل مس رفسنجان، همیشه در یکی از دو تیم حاضر شد. او به عنوان بازیکن تعویضی یا روی سکوها و روی نیمکت، عملکرد هم تیمی هایش را تماشا می کرد.

پس از نمایش قابل قبول سجاد شهبازادا در دیدار با نساجی، وی مورد استقبال جالب هم تیمی هایش قرار گرفت.

شهباززاده در تونل وحشت استقلال شکست خورد!