شهدادنژاد: حمایت از روزهای خوب برای تکرار

کاپیتان مس کرمان با اشاره به دلیل تعلیق تمرینات این تیم می گوید در صورت حمایت می توانند در آینده به اتفاقات روشنی دست پیدا کنند.

شهدادنژاد: حمایت از روزهای خوب برای تکرار

وی با اشاره به پتانسیل تیم خود که با حمایت و تحقق وعده های مسئولین می تواند اتفاق بزرگی را رقم بزند، می گوید: با این حال مانند همه کارهای خیری که انجام می شود در نهایت به بدی ختم می شود. این اتفاق برای ما هم افتاد ما توانستیم به لیگ برتر راه پیدا کنیم و در صحبتی که در ابتدای فصل با باشگاه داشتیم، تصمیم بر این شد که با توجه به مشکلاتی که با شرکت و باشگاه داشتیم، این گزینه و ارتقاء پاداش به بازیکنان داخل اعطا شود. دو ماه. اما اکنون در نیمه های فصل هستیم و مسابقات جام جهانی قطر نیز در حال تماشا است و هیچ رویداد و اقدام باشگاهی ندیده ایم. این یک تصمیم جمعی برای تعیین وظایف آنها بود. پس از آن جلسه ای در باشگاه برگزار شد که مسئولان باشگاه با نمایندگان بازیکنان دیدار کردند. مقرر شد تا سه روز آینده مطالبات بازیکنان به آنها پرداخت شود تا بازیکنان پس از صعود به لیگ برتر به حقوق طبیعی خود دست یابند. امیدوارم باشگاه و سران تیم به وعده های خود عمل کنند و این اعتماد بین طرفین همچنان حفظ شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرمان شهدادنژاد کاپیتان اول مس کرمان که فصل گذشته با کسب آمار کلین شیت های قابل توجهی در صعود نارنجی پوشان به لیگ برتر نقش بسزایی داشت، حالا در جریان اتفاقات اخیر در این تیم از هم تیمی های خود حمایت می کند. درجا.


سرویس خبر شماره: 1857036
12 دسامبر 1401 ساعت 10:57
208 امتیاز خبر

0نقطه نظر

با کمترین قرارداد توانستیم صعود کنیم

شهدادنژاد درباره علت تعلیق تمرینات در روزهای اخیر نیز توضیح می دهد: با توجه به ناراحتی و گلایه از شرایط فعلی که مانع از حضور ما در تمرینات شده است، باید بگویم که فصل گذشته و در مسیر تلاش برای صعود مجدد، مس کرمان می تواند به جرأت و صادقانه باید بگویم که او یکی از تیم هایی بود که از نظر قراردادی کمتر از سایر تیم ها پرداخت کرد. تفکر باشگاه این بود که با کاهش قابل توجه قرارداد مواجه شود و از طرفی با قرار دادن گزینه صعود این کاهش قرارداد را جبران کند. فکر می کنم فکر درستی است که بیشترین انگیزه را در بین بازیکنان ایجاد کرده است تا هم به افتخار صعود و هم به میزان مطلوب دست پیدا کنند.

دروازه بان باتجربه مس کرمان در ابتدای صحبت های خود با تشکر از هواداران این تیم گفت: هواداران خوب و خونگرم مس کرمان که حمایت هایشان از صعودمان به لیگ برتر در فصل گذشته را هرگز فراموش نمی کنیم، بدانند که این کار را خواهیم کرد. برای اینکه مس دوباره موفق شود، در هیچ کاری توقف نکنید. آمد و امیدوارم بتوانیم دوباره روزهای خوبی را برای این تیم رقم بزنیم.