شهدادنژاد: مشکل مس حل شده و لیگ برتر می شود

دروازه بان باتجربه مس کرمان که سابقه حضور طولانی مدت در این تیم را نیز دارد به همراه تیمش در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس کرمان در بازی حساس لیگ برتر آزادگان در خانه ملوان را با یک امتیاز به انزلی اعزام کرد. آرمان شهدادنژاد در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: همانطور که می دانید بازی حساسی بود و هر دو تیم به دنبال بهترین نتیجه بودند، مخصوصا تیم ملوان که همچنان می خواست از این بازی یک امتیاز بگیرد اما موفق شد. تمام تلاشمان را کردیم که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم، فوتبال همین است و به امید خدا در بازی های بعدی نمی توانیم آن را جبران کنیم.
وی در مورد کلین شیت و موقعیت هایی که از ملوان گرفت ادامه داد: اگر من شیت را تمیز کنم حاصل تلاش بازیکنان تیم است و آنها در این اتفاق سهم دارند. انشاالله تا پایان فصل صعود لیگ برتر بتوانیم کارهای خوبی را تجربه کنیم.
این بازیکن درباره حضور پرتعداد هواداران مس کرمان گفت: در این بازی که تماشاگران ما آمدند من را یاد لیگ برتر انداخت، حس خیلی خوبی بود، ما می توانیم هواداران خود را به خوبی خوشحال کنیم. نتایجی که می‌گیریم و دوباره آنها را نزدیک‌تر می‌کنیم.” اجازه بدید ببینم.
دروازه بان مس درباره نحوه حضور حسین شهریاری در جام حذفی و رقابت با او گفت: فلسفه ما در جام حذفی استفاده از بازیکنانی بود که کمتر در لیگ برتر بازی می کردند. ما بازیکنان توانمندی داریم و آنها نشان داده اند که حقشان بیش از این است و روزهای خوبی را در فوتبال خواهند داشت. در مورد رقابت بل حسین شهریاری باید بگویم که فوتبال برای موفقیت ساخته شده است و خیلی خوب است که یک بازیکن توانمند دیگر در این پست حضور دارد. اگر امسال می توانستم عملکرد خوبی داشته باشم، حضور آقای شهریاری تاثیرگذار بود و به نظرم دروازه بان توانمند است.

شهدای نژاد که برای سومین فصل در مس کرمان حضور دارد، توضیح داد که چرا این تیم نتوانسته آنطور که باید و نمی تواند حق خود را ادا کند و مدام از لیگ برتر به لیگ یک و بالعکس منتقل شده است. در لیگ برتر و از سال 95 تا 97 در کرمان بودم و هنوز هم در آن تیم هستم. در سال هایی که در لیگ برتر بودیم ثبات مدیریتی نداشتیم و آن سال که تیم به لیگ یک رفت حدود 3 مدیرعامل عوض کردیم و ناگهان سقوط کردیم. یکی از دلایل دور شدن مس کرمان از روزهای خوبش این بود که گفتم و خدا را شکر که در این چند سال مشکل حل شد و امیدوارم امسال با ام کهندل به لیگ برتر بیاییم و سال آینده شرایط خوبی داشته باشیم.
بازیکن مس کرمان درباره همکاری خود با فرزاد حسین خانی که چندین سال با او همبازی بود، گفت: همه می دانند که من چندین سال با آقای حسین خانی همبازی بودم. من دو سال زیر نظر او کار کردم. مربی جوانی است و انشالله امسال توانسته است خودش را ثابت کند و سال آینده همین روند را ادامه دهد و یکی از مربیان خوب ایران باشد.
دروازه بان نارنجی پوش کرمان درباره دیدار هفته آینده با شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: تیم شاهین بوشهر امسال از نظر مدیریتی مشکلاتی داشت و بازیکنان آن شرایط خوبی نداشتند و تیمشان جایگاه خوبی در لیگ برتر ندارد. جدول، اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است. فکر می کنم یکی از سخت ترین بازی های ما است و باید با تمام تمرکز و قدرت وارد آن شویم.
شهدادنژاد که امسال عملکرد خوبی در دروازه داشته و بهترین گلزن لیگ یک است، افزود: در 21 هفته ای که بازی کردم 16 کلین شیت داشتم و دروازه بان تیم ملوان در 26 هفته 17 کلین شیت داشت و برای او آرزو دارم. موفقیت به عنوان یک دروازه بان شایسته.”



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1821538 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 16:26 |
1,108 |

0نظرات

برای گاردین ملوان آرزوی موفقیت دارم