شهردار پورتو باز هم از طارمی می گوید

گزارشگر اسپورت تی وی پرتغال در پایان دیدار پورتو و استوریل پریا با پرسیدن از مهدی طارمی مبنی بر اینکه قرار است با شبیه سازی داور پنالتی شود جنجال به پا کرد و شهردار پورتو در صفحه فیسبوک خود این گزارشگر را یک احمق تمام عیار دانست. و ژست او را شرم آور خواند.


سرویس خبر شماره: 1844908
31 سپتامبر 1401 @ 20:55
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روی موریرا، شهردار پورتو و از اعضای شورای عالی باشگاه پورتو باز هم درباره مهدی طارمی اظهار نظر کرد و گفت: دوست ندارم با مردم بدرفتاری شود.

وی ادامه داد: من همیشه در معرض قضاوت و ارزیابی رفتارم هستم. روزنامه نگاران من را خوب می شناسند، آنها هرگز ندیده اند که من از روزنامه نگاران سوء استفاده کنم، اما من دوست ندارم کسی توسط یک روزنامه نگار مورد آزار قرار گیرد و دوست ندارم یک روزنامه نگار مورد آزار قرار گیرد.

در همین راستا روی موریرا، شهردار پورتو امروز در نشست خبری شرکت کرد و یکی از سوالات این جلسه مربوط به پیام وی در صفحه فیسبوک و دفاع از طارمی بود. وی در این خصوص گفت: چیزی که دیدم این بود که با سوالی خارج از کادر مورد سوء استفاده قرار گرفت. این سوال در شرایطی قرار گرفته که نباید پرسیده شود.

شهردار پورتو بار دیگر به دفاع از مهدی طارمی پرداخت و سوال خبرنگار شبکه پرتغالی را خارج از چارچوب اعلام کرد.

شهردار پورتو باز هم از طارمی می گوید

روی موریرا همچنین با سوالی در مورد استفاده او از رسانه های اجتماعی مواجه شد. او پاسخ داد: من به عنوان شهردار پورتو یک صفحه رسمی در فیس بوک دارم و حق دارم یک فیس بوک خصوصی نیز داشته باشم که می توانم عکس های خانواده ام، آهنگ هایی که دوست دارم، نظراتی که دارم به اشتراک بگذارم. .



مجله اخبار فوتبال داخلی