شهر لیدز 0-4; تنها چهار برد برای قهرمانی در لیگ برتر


سرویس خبر شماره: 1822187 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 23:01 |
6,091 |

8نظرات

با نزدیک شدن به آخرین لحظات بازی، منچسترسیتی موفق شد گل چهارم خود را به ثمر برساند. ضربه محکم فرناندینیو به گوشه دروازه لیدز رفت تا نتیجه 4-0 شود و منچسترسیتی ساعاتی بعد از لیورپول بازگردانده شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در دقیقه 34 لیدز یونایتد فرصتی برای گل تساوی داشت اما ضربه جونیور فریپو با اختلاف کمی از بالای دروازه منچسترسیتی به بیرون رفت.

در دقیقه 88 منچسترسیتی می توانست گل چهارم را به ثمر برساند اما ژائو کونسلو در تک به تک با گل لیدز ناکام ماند. چند ثانیه بعد، این لیدز یونایتد بود که توانست یکی از گل های خورده را جبران کند، اما فداکاری مدافعان سیتی مانع از وقوع این اتفاق شد.

در دقیقه 54 دفاع منچسترسیتی گل دوم این تیم را دو برابر کرد. پاس روبن دیاز به ناتان آکه با یک ضربه پایانی همراه شد تا منچسترسیتی با دو گل پیش بیفتد.

در دقیقه 42 رحیم استرلینگ می توانست گل دوم منچسترسیتی را به ثمر برساند اما این بازیکن فرصت خوبی را از دست داد تا پس از 45 دقیقه ابتدایی بازی را با همان گل به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان برساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی سردمدار سری دیدارهای امشب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس میهمان لیدز یونایتد بود که این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید.

در دقیقه 78 منچسترسیتی موفق شد گل سوم را به لیدز بزند. پاس فیل فودن، گابریل ژسوس را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن با یک ضربه دقیق به گل رسید تا نتیجه 3-0 شود.

منچسترسیتی در یک بازی آسان با چهار گل لیدز یونایتد را شکست داد.

در دقیقه 52، منچسترسیتی می توانست گل دوم را به ثمر برساند تا امید خود را برای پیروزی کم کند، اما ضربه جک گریلیش با اختلاف کمی از کنار دروازه لیدز به بیرون رفت.

منچسترسیتی به سرعت توانست از حریف خود پیشی بگیرد. پاس فیل فودن به دروازه با ضربه سر پد گواردیولا همراه شد تا تیمش در اوایل بازی از حریف پیش بیفتد.