شورای ناموفق و غیررسمی فدراسیون!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وضعیت فدراسیون فوتبال پس از برکناری موقت عزیزی خادم اصلا خوب نیست و هشت نفر از اعضای هیات رئیسه که به اتفاق آرا به برکناری رئیس فدراسیون رای دادند، اکنون با وضعیت جدی مواجه شده اند. اختلاف نظر در چند موضوع تا آخرین جلسه آنها. همچنین به دلیل عدم حضور مهرداد سراجی رسمی نمی شود.
در این جلسه 7 نفر از اعضای شورا حضور داشتند اما مهرداد سراجی که به همراه احمدرضا براتی از حامیان انتخاب علی خطیر به جای کامرانی فر به عنوان دبیرکلی فدراسیون هستند، به همین دلیل مانند این در جلسه شورا حاضر نشد. تعداد کمی. جلسه برای بار دوم رسمیت ندارد و می توان قطعنامه ای اتخاذ کرد.
البته شهره موسوی یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره که در بازداشت به سر می برد در جلسه آنلاین حضور داشت اما با غیبت سراجی تعداد اعضا به هشت نفر نرسید تا جلسه رسمی نباشد.
با این حال خبرنگار ورزش 3 حاضر در مرکز ملی فوتبال گفت: در جلسه امروز در خصوص مسائل مختلف از جمله کمک 55 میلیاردی مجلس به فدراسیون فوتبال، مربی که قرار است به درخواست اسکوچیچ به کادر فنی اضافه شود، درخواست های سرمربی تیم ملی کرواسی یا پایان کار کامرانی فر به عنوان دبیرکلی فدراسیون و … که البته با عدم تایید همراه نبود.
از سوی دیگر احمدرضا براتی پس از خروج از اردوی تیم ملی در گفت و گو با خبرنگاران از برخی مسائل انتقاد کرد که از آن جمله می توان به عدم اطلاع اعضای هیات مدیره از برخی موارد از جمله نامه های فیفا و فوتبال آسیا اشاره کرد. کنفدراسیون و انتخاب اعضای کمیته فنی خاطرنشان کرد که پاسخ آنها او را قانع نکرده است.
در واقع، پس از چند ساعت جلسه هیئت مدیره که حتی شکل نگرفته است، تنها راه چاره این است که زمانی را برای جلسه دیگری برای بحث در مورد مسائل فوتبال انتخاب کنیم. قرار است این نشست تا هشت روز دیگر در مرکز ملی فوتبال برگزار شود تا درباره مسائل رو به رشد این روزهای فوتبال کشور بحث و بررسی و تصمیم گیری شود. البته در صورتی که اختلاف نظر اعضای هیئت مدیره برای بار سوم و عدم حضور برخی از آنها باعث غیر رسمی شدن مجدد این جلسه نشود.



مجله اخبار فوتبال داخلی اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال در شرایطی امروز در مرکز ملی فوتبال تشکیل جلسه دادند که به دلیل غیبت مهرداد سراجی رسمیت پیدا نکرده و قرار بود هشت روز دیگر جلسه دیگری برگزار شود.


سرویس خبر شماره: 1823275 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 14:44 |
994 امتیاز خبر|

0نظرات

برگزاری یک جلسه دیگر تنها راه نجات بود.