شور و شوق قابل توجه ساپینتو برای کار در استقلال!

سرمربی جدید آبی های پایتخت ساعاتی قبل از شروع تمرین در مجموعه انقلاب حاضر شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با فرا رسیدن شنبه موعود استقلالی ها، اولین تمرین مدافع عنوان قهرمانی با حضور کادرفنی و کادر فنی جدید در مجموعه انقلاب تهران آغاز شد.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال که چند روزی بود به همراه دستیارانش در تهران حضور داشت، در اقدامی جالب ساعت 14 امروز وارد مجموعه انقلاب شد تا اولین تمرین قهرمان ایران را آغاز کند.
مهاجم اسبق تیم ملی اسپورتینگ و پرتغال که در بدو ورود به ایران شخصیتی خونگرم از خود نشان داد به خوبی با ایرانی ها و هواداران استقلال عادت کرده است تمرینات انقلاب نشان می دهد که او به اندازه هواداران است.ابهی مشتاق شروع بود. تمرین استقلال است و از طرفی ساختار تمرینی تیمش به گونه ای خواهد بود که او از چند ساعت قبل در محل تمرین حاضر می شود.
قبل از شروع تمرین امروز استقلال، ریکاردو ساپینتو با کادرفنی و بازیکنان استقلال جلسه ای داشت و لحظات خوبی را با آنها سپری کرد. در عکس هایی که ساپینتو در حساب باشگاه استقلال در شبکه های اجتماعی منتشر کرده، خنده دلنشین سرمربی جدید به خوبی نمایان است و به نظر می رسد طبق انتظارات، ریکاردو خیلی زود توانسته با بازیکنان استقلال ارتباط برقرار کند و گونه های برآمده ساپینتو. بازیکنان و مخاطبان در این عکس ها آن را تایید می کنند رابطه این شخصیت و اعضای باشگاه از روز اول گرم شده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1832767
18 جولای 1401 در 06:15 ب.ظ
41.9 هزار |

46نقطه نظر

دو ساعت زودتر با خنده و شوخی