شوک برای اتلتیکو؛ آیا گریزمان می خواهد برود؟


او به مدیران این باشگاه تصریح کرد که نمی خواهد تنها به دلیل بند قراردادش و توافقی که بین مدیران این دو باشگاه انجام شده و در فصلی که سال 2022 تحت فشار زیادی قرار گیرد، تحت فشار قرار نگیرد. قرار است جام جهانی قطر وسط آن باشد، بایستد، باید روی نیمکت بنشیند.
این موضوع برای او بسیار مهم است و امیدوار است شرایط سختی که در هفته های اخیر در واندا متروپولیتانو تجربه می کند هر چه زودتر حل شود و در غیر این صورت آماده تصمیم گیری های دیگری است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1841333
9 سپتامبر 1401 ساعت 13:21 |
4.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گریزمان در هفته های گذشته از ترکیب اصلی اتلتیکو کنار گذاشته شده و شایعات زیادی در این باره مطرح شده است.
بسیاری بر این باورند که این درخواست دیگو سیمئونه از مدیران اتلتیکو بوده است تا آنها مجبور نباشند مبلغی را که قبلا با بارسا توافق کرده بودند پرداخت کنند، زیرا پرداخت این مبلغ به حضور این بازیکن در 50 درصد دقایق بستگی دارد. مسابقات تیمی
حالا نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شده است که گریزمان از سران اتلتیکو خواسته است که موقعیت و شرایط او در این تیم را به درستی توصیف کنند و مشخص کنند که دقیقا چه برنامه ای برای حفظ او دارند.
این روزنامه همچنین گزارش داد که ستاره فرانسوی ساعاتی مانده به پایان نقل و انتقالات در حال بررسی ترک اتلتیکو است که می تواند شوک بزرگی برای این تیم و سیمئونه باشد.

آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید از شرایط خود در این تیم چندان راضی نیست.

شوک برای اتلتیکو؛  آیا گریزمان می خواهد برود؟