شوک برای غول های اروپایی: قرارداد مخفیانه چلسی با بلینگهام

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد در هفته های اخیر مسئولان باشگاه چلسی به طور مخفیانه از سایر تیم های لیگ برتری برای جذب جود بلینگهام جلوتر رفته اند و حتی به قرارداد نهایی با او این ستاره انگلیسی نزدیک نشده اند. تاد بولی، مالک جدید و ثروتمند چلسی، با مارک بلینگهام، پدر این بازیکن و مارک بنت، مدیر برنامه های او در تماس بوده و معامله قابل توجهی را انجام داده است. چلسی آماده است مبلغ درخواستی دورتموند را بپردازد و اگر این اتفاق بیفتد، می تواند تابستان آینده جود بلینگهام را به خدمت بگیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دورتموند برای فروش هافبک ارزشمند خود مبلغ 150 میلیون یورویی درخواست کرد و هنوز هیچ تیمی حاضر به پرداخت این مبلغ نیست. اما از نظر چلسی آنها برای جذب جود بلینگهام مصمم هستند و فاصله زیادی با خرید این بازیکن ندارند.

جود بلینگهام ستاره انگلیسی دورتموند به چلسی برود.

شوک برای غول های اروپایی: قرارداد مخفیانه چلسی با بلینگهام

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جود بلینگهام در یک سال گذشته عملکرد فوق العاده ای برای تیم ملی انگلیس و باشگاه دورتموند داشته و در 19 سالگی به بازیکنی تاثیرگذار تبدیل شده است. تیم هایی مانند رئال مادرید، منچسترسیتی، لیورپول و بسیاری از تیم های بزرگ دیگر پیش از این اقدام به خرید جود بلینگهام کرده اند و می خواهند این ستاره با استعداد را جذب کنند.


سرویس خبر شماره: 1851565
11 نوامبر 1401 @ 20:11 |
1.8K |

1نقطه نظر