شوک بزرگ برای ستاره بایرن مونیخ؛ سرقت از خانه مولر

به خصوص که سه هفته پیش سرقت از خانه پیر امریک اوبامیانگ بازیکن وقت بارسلونا حاشیه های زیادی داشت. سارقان حتی او را کتک زدند و در این درگیری اوبامیانگ دچار شکستگی فک شد. دنی کارواخال و سامی کاستیو (بازیکن والنسیا) دیگر بازیکنی است که در هفته های اخیر مورد هدف سارقان قرار گرفته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

باشگاه بایرن اعلام کرد که مولر به دلیل یک مشکل شخصی زودتر از سایر بازیکنان به خانه بازگشته است و اکنون مشخص شده است که در دیدار با بارسا در ساعت 22 به وقت محلی، زمانی که هیچ کس در مولر نبود، دزدان وارد خانه شدند و پول نقد، جواهرات و اشیای قیمتی به ارزش تقریبا 500000 یورو به سرقت رفت. هیچ اثری از سارقان وجود ندارد و تحقیقات پلیسی آغاز شده است.

در جریان بازی شب گذشته بایرن مونیخ و بارسلونا، خانه توماس مولر مهاجم بایرن مورد هجوم سارقان قرار گرفت.

شوک بزرگ برای ستاره بایرن مونیخ؛  سرقت از خانه مولر

مولر در مستی از برد 2-0 مقابل بارسا به رختکن رفت، اما خیلی زود از این خبر بد مطلع شد، بنابراین شب باشکوه او همینطور خراب شد. سرقت از خانه مولر در حالی رخ داد که اخیرا موج جدیدی از سرقت از خانه بازیکنان فوتبال در اسپانیا آغاز شده و تاثیرات گسترده ای داشته است.


سرویس خبر شماره: 1843702
23 سپتامبر 1401 @ 15:48
238

0نقطه نظر

این اتفاق در بازی با بارسا افتاد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ پس از دیدار شب گذشته مقابل بارسا بدون مصاحبه آلیانز آرنا را ترک کرد و به خانه بازگشت.