شوک و ناامیدی مطلق در اردوگاه آلمان

شاگردان هانسی فلیک در بازی دیشب خود مقابل ژاپن موقعیت های زیادی را در محوطه جریمه ژاپن از دست دادند و در نهایت اسیر زحمات شاگردان هاجیمه موریاسو و تعویض های استثنایی این مربی شدند.
ایلکای گوندوگان و توماس مولر دو ستاره تیم ملی آلمان از نتیجه ای که مقابل ژاپن گرفتند احساس ناامیدی کردند و خود را مقصر این باخت دانستند.
گوندوگان در مصاحبه بعد از بازی گفت:
“ما در ژاپن کار را بسیار آسان کردیم. به خصوص در صحنه گل دوم!
نمی دانم گلی به این راحتی در جام جهانی به ثمر رسیده است یا نه.
ما در جام جهانی هستیم و این اتفاقات نباید بیفتد.
ما در بیشتر دقایق بر بازی مسلط بودیم. موقعیت های ایده آلی داشتیم و متاسفانه گل دوم را نخوردیم.
ما خودمان را خوب قرار دادیم، اما خودمان را باور نداشتیم.


توماس مولر همچنین در مورد آن برخورد و باختی که متحمل شدند گفت:
“در حال حاضر هنوز کمی شوکه هستم.
یک مسابقه خوب با تبدیل موقعیت ها به گل به پایان می رسد. این مزخرف است که ما اکنون با شکست اینجا هستیم. دو گل خورده به این معنی نبود که ما مستحق باختیم.
در نهایت باید خودمان را مقصر این شکست بدانیم.
تحلیل این شکست از منظر ورزشی آسان است، اما درک احساسی آن دشوار است. در واقع می خواستیم فشار روانی عدم صعود را از بین ببریم اما الان ضعف مطلق داریم و باید مقابل اسپانیا پیروز شویم. “

پس از شکست غیرمنتظره آلمانی ها مقابل تیم ملی ژاپن، بازیکنان مانشافت خود را مقصر می دانند و از نتیجه به شدت ناامید هستند.

شوک و ناامیدی مطلق در اردوگاه آلمان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین دیدار گروه E جام جهانی بین آلمان و ژاپن در قطر برگزار شد و سامورایی ها در کمال ناباوری شاگردان فلیک را شکست دادند و توانستند شگفتی ساز دوم تیمی این مسابقات شوند. تیم ملی آلمان با تحمل این شکست دژاووی تلخی را برای هواداران خود به وجود آورد. ژرمن ها با مدیریت یواخیم لوو در اولین بازی خود مقابل مکزیک در جام جهانی قبلی با نتیجه 1-0 شکست خوردند و تنها با 3 امتیاز در قعر گروه خود قرار گرفتند و از ایستادن بازماندند و راهی مرحله حذفی شدند.
حالا در جام جهانی 2022 با شکست در اولین بازی خود مقابل ژاپن، باید در مرحله بعد به مصاف اسپانیای جوان و بی رحم لوئیس انریکه بروند.


سرویس خبر شماره: 1855196
آذر 03, 1401 در 03:52 |
1.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رویارویی بعدی شاگردان فلیک با تیم ملی اسپانیا خواهد بود که مسابقات را با صدای بلند آغاز کردند و کاستاریکا را با 7 گل شکست دادند.
این بازی یکشنبه برگزار می شود و در صورت پیروزی لاروخا، تیم ملی آلمان دوباره در مرحله گروهی حذف می شود و این کابوس برای ژرمن ها تکرار خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی