شکار مس جدید رفسنجان از گل گهر (عکس)

این بازیکن که 5 فصل سابقه حضور در استقلال را دارد و پیش از آن در صبای قم نیز حضور داشت، با مشورت محمد ربیعی و پس از توافق با سران باشگاه مس رفسنجان به این تیم پیوست و هفتمین خرید آنها لقب گرفت.


سرویس خبر شماره: 1832511
Jul 16, 1401 @ 5:26 ب.ظ
18.7 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

حرکت باقری بین تیم های کرمانی؛

هافبک سابق استقلال و گل گهر رسما با عقد قراردادی به مس رفسنجان پیوست.

فرشید باقری که در یک فصل و نیم گذشته در گلگهر سیرجان حضور داشت و عملکرد خوبی در خط هافبک این تیم از خود نشان داده بود، پس از پایان قراردادش با این باشگاه و با وجود شرایطی که برای این تیم وجود داشت تصمیم به جدایی گرفت. پس از او یکی از شاگردانش بود.امیر قلعه نویی رفت تا تیم دیگری را برای ادامه فوتبال انتخاب کند.

باشگاه مس رفسنجان که پیش از این حامد لک، ایمان سلیمی، رامتین سلیمان زاده، مرتضی منصوری، لوسیانو پریرا و محمدمهدی محبی را به خدمت گرفته بود، امروز با فرشید باقری به عنوان بازیکن جدید قرارداد امضا کرد و او را رسما معرفی کرد. .

فرشید باقری که فصل گذشته لیگ برتر دو گل برای گل گهر به ثمر رساند، دومین بازیکن بعد از ایمان سلیمی است که سیرجانی را ترک کرد و مس رفسنجان را برای فصل جدید انتخاب کرد تا به نوعی مسی ها دو گل داشته باشند. از تیم استانی خود ساخته شده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه مس رفسنجان که در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خوبی داشت و خریدهای مناسبی برای رفع مشکلات فصل گذشته خود انجام داد، از خرید بزرگ دیگری رونمایی کرد و با بازیکن دوم گل گهر سیرجان قرارداد امضا کرد.

مس رفسنجان با جذب فرشید باقری ششمین خرید خود در لیگ برتر را انتخاب کرده و می تواند در نقل و انتقالات تابستانی یک بازیکن دیگر لیگ برتری را به خدمت بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی