شکایت باشگاه پرسپولیس؟ حتی یک درصد هم برام مهم نیست!

امید نورافکن ستاره ملی پوش سپاهان که یکی از بهترین عملکردهای تیمش در این فصل لیگ برتر بوده است، پس از تساوی ناامیدکننده تیمش مقابل ملوان در مصاحبه ای از داوران انتقاد کرد و مدعی شد که داوران در سال های اخیر به نفع پرسپولیس بوده اند. از این رو باشگاه پرسپولیس در نظر دارد از این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند. به همین منظور با امید نورافکن که یکی از بازیکنان خوب لیگ بود تماس گرفتیم تا در این مورد صحبت کنیم. صحبت های ستاره ملی پوش سپاهان در حاشیه اخیر و البته شانس قهرمانی سپاهان در این فصل لیگ را در ادامه می خوانید.

شکایت از چی؟

فکر می کردی مقابل ملوان در اصفهان امتیاز بگیری؟

شکایت باشگاه پرسپولیس؟  حتی یک درصد هم برام مهم نیست!

با توجه به برد پرسپولیس در دربی و تساوی شما مقابل ملوان، اکنون سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس است. فکر می کنی پرسپولیس در بازی های بعدی چند امتیاز کم کند؟

از شکایت باشگاه پرسپولیس از خودت شنیدی؟

به خاطر مصاحبه اخیرت گفتی که داوران همچنان طرفدار پرسپولیس هستند.

من نمی دانم منظور آنها از این کلمات چیست. این چیزی است که ما خواسته ایم. ما به کی التماس کردیم و کدام یک از بازیکنان ما این کار را کردند؟ نترس مربی ملوان بیا و مشخص کن که کدام بازیکن سپاهان این کار را کرده است. به نام من به آنها بگویید که لطفا آنها را نام ببرید و صریح صحبت کنید. ما در بازی با ملوان 15 موقعیت عالی گلزنی را هدر دادیم و تیم ما آنقدر قوی و با کیفیت است که اصلاً نیازی به این حرف ها ندارد. واقعا انصاف نیست که این تاپیک ها رو بالا ببریم و سپاهان انقدر قد بلند و دوست داشتنی هست که این وصله ها بهم نمیاد.

من حرف بدی نزدم و شکایت از باشگاه پرسپولیس برایم مهم نیست. من به آن چیزها فکر نمی کنم و هر باشگاهی می تواند آنچه را که می خواهد انجام دهد.

ما قطعا ناامید نیستیم. همانطور که ما امتیاز از دست داده ایم، پرسپولیس هم می تواند ببازد. فوتبال غیرقابل پیش بینی است. ما وظیفه داریم تا آخرین لحظه بجنگیم و 3 بازی باقی مانده را ببریم. این تنها کاری است که می توانیم انجام دهیم. ما اصلا ناامید نیستیم و می خواهیم بهترین چیزها را رقم بزنیم. شک نکنید که همه تیم ها در دیدارهای باقی مانده با بهترین های خود به مصاف تیم های مدعی خواهند رفت. همان طور که ملوان با جان و دل مقابل ما بازی کرد، مطمئنم تیم های دیگر هم مقابل پرسپولیس و استقلال همین بازی را خواهند داشت و قهرمانی ما دور از دسترس نخواهد بود. این را قبول ندارم که بگویند شانسی برای قهرمانی نداریم و سپاهان همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود. خودمان سه بازی سخت داریم و در حال حاضر فقط به بازی با نفت مسجد سلیمان فکر می کنیم. اختلاف امتیازی ما با پرسپولیس بسیار کم و یک امتیاز است و می توانیم دوباره پیش بیفتیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ما قطعا برای برد به میدان رفتیم و تمام تلاش خود را کردیم. ما خوب بازی کردیم و کیفیت بالای خود را نشان دادیم. موقعیت های زیادی را هدر دادیم و نتوانستیم 3 گل بزنیم. هواداران سپاهان برای ما هر کاری کردند و من از آنها ممنونم. آنها بسیار مهربان هستند و از هر نظر از ما حمایت کردند. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

بابک پورغلامی، سرمربی ملوان در مصاحبه ای مدعی شد که بازیکنان سپاهان به ما التماس کردند که آزاد بازی کنیم و به راحتی می توانند بازی را ببرند. آیا با این سخنان موافقید؟