شکایت تاج از داوری جنجالی در اراک


سرویس خبر شماره: 1982392
4 دسامبر 1402 در 8:48 ب.ظ.
15.7 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

من از این حادثه بسیار ناراحت شدم.

رئیس فدراسیون فوتبال از تصمیم تیم داوری در دیدار آلومینیوم و پیکان انتقاد کرد.

شکایت تاج از داوری جنجالی در اراک

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تاج ظهر امروز در امتیاز خبراز باشگاه آلومینیوم اراک و دیدار با مدیرعامل و جمعی از اعضای هیئت مدیره و کارکنان این باشگاه اظهار داشت: در مجموع ارزیابی های آلومینیوم اراک بسیار مثبت و مثبت است. ما بسیار خوشحالیم، این باشگاه فعال است.

او ادامه داد: می دانستم در گذشته وضعیت آلومینیوم مثل توده طلای امروزی است، اما الحمدالله الان باشگاه است و شرایطش کاملا استاندارد است.

1958493

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تصمیم گرفت ورزشگاه امام خمینی (ره) را به باشگاه آلومینیوم اراک واگذار کند که باعث شد ورزشگاه و البته باشگاه به حیات خود ادامه دهد زیرا وضعیت در آنجا نیز در خطر و در آستانه بسته شدن است.

تاج خاطرنشان کرد: حالا می توان گفت شناسنامه فوتبال اراک آلومینیومی است و در سطح ملی شناخته شده است و همه باید به این تیم کمک کنند تا وضعیت بهتری پیدا کند.

1958494

وی یادآور شد: فرض کنید اگر آلومینیوم نباشد سرنوشت فوتبال اراک چه می شود؟ بنابراین باید اهمیت فعالیت این باشگاه را درک کنید و به طور جمعی به آن کمک کنید.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران افزود: کیفیت چمن، رختکن و غیره ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک از زمان مدیریت باشگاه آلومینیوم پیشرفت زیادی کرده است و چمن این ورزشگاه جزو بهترین های ایران است.

تاج از داوری دیشب آلومینیوم و پیکان گلایه کرد و به مردود شدن گل سالم اراکی در آن دیدار اشاره کرد. دیشب خیلی ناراحت بودم چون اشتباه داوری خیلی واضح بود و سریع رای به محرومیت دادیم. تاکنون سابقه ای مبنی بر محرومیت داور در شب بازی وجود نداشته است، اما این اتفاق شب گذشته رخ داد.

مجله اخبار فوتبال داخلی