شکایت جنجالی هافبک ویارئال از والورده

این اتفاق در گزارش رسمی داور پس از بازی ذکر نشده بود، بنابراین والورده جریمه نشد. ویارئال متعاقباً در ارائه گزارش ناکام ماند و بائنا را مجبور کرد که از هافبک رئال شکایت کند.

این حرکت به عنوان تلافی برای اظهارات قبلی بائنا در مورد پسر والورده تلقی شد. بائنا، با این حال، گفتن چیزی توهین آمیز به والورده یا صحبت در مورد خانواده او در یک پست رسانه اجتماعی را تکذیب کرد.

اما به هر حال این موضوع می تواند مشکلات زیادی را برای رئال مادرید ایجاد کند چرا که والورده یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در این فصل بوده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1900130
20 آوریل 1402 در 10:26 ب.ظ
30.8K |

7نقطه نظر

بائنا به پلیس شکایت کرد

مارکا گزارش داد که بائنا از والورده شکایت پلیس کرده است. بنابراین پرونده در دادگاه و کیفری پیگیری می شود و این یعنی این هافبک مشمول هیچ گونه محرومیت ورزشی نخواهد شد.

در حالی که هنوز خیلی زود است که بگوییم قرار است با این پرونده چه اتفاقی بیفتد، شکی نیست که والورده ممکن است در زمان حساس این فصل دچار مشکل شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته به نقل از رسانه های مختلف، پس از دیدار رئال و ویارئال در برنابئو که با پیروزی شاگردان ستین مقابل کهکشانی ها همراه بود، فده والورده با الکس بائنا درگیر شد و به صورت او ضربه زد. ادعاها.

پس از باخت شب گذشته رئال مادرید مقابل ویارئال، جنجالی به وجود آمد که به نظر می رسد ستاره رئال را تحت تاثیر قرار دهد.

شکایت جنجالی هافبک ویارئال از والورده

اما طبق گزارش مارکا، بائنا اکنون پس از یک سری گمانه زنی ها و تئوری ها پیرامون این حادثه از والورده به دلیل این حمله شکایت کرده است.