شکایت رایج Tite و Scaloni; تو نمی توانستی فوتبال بازی کنی

تیته سرمربی تیم ملی برزیل از شکست ناپذیری تیمش ابراز خوشحالی کرد و گفت:“عملکرد تیم فراتر از انتظارات ما بود. این واقعیت که ما توانستیم سطح کیفی خود را حفظ کنیم و در مواجهه با چنین شرایط بد جوی بر این شکاف غلبه کنیم فوق العاده بود. احساسی که من دارم احساس آرامش است. ما ما” همه تا جایی که می‌توانیم سخت کار کرده‌ایم؛ “بیا برویم.”

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین در پایان بازی گفت:“هوا خوب نبود، اما شرایط بدتری در استادیوم بارانسیا، کلمبیا داشتیم. گرما و رطوبت بالا نامناسب بود و زمین بازی چمن خوبی نداشت. در این شرایط عملاً غیرممکن بود که بتوانیم فوتبال خوب بازی کنیم. به طور کلی. ، من عمیقا راضی هستم؛ تیم تمام تلاش خود را در زمین به کار گرفت و با اینکه برنده نشدیم اما همان تساوی خوب بود. در تمام مسابقات مقدماتی جام جهانی عملکرد خوبی داشتیم و همه چیز رضایت بخش به پایان رسید. تیم اکنون این توانایی را دارد. برای انطباق با هر شرایطی و هر حریفی “ما در مسیر هستیم و باید بهترین فرم خود را تا جام جهانی حفظ کنیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817347 |
10 فروردين 1401 ساعت 17:37 |
5,955 امتیاز خبر|

0نظرات

شرایط آب و هوایی و زمین بد بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی برزیل شب گذشته کار سختی برای شکست دادن بولیوی نداشت و موفق شد با 4 گل میزبان خود را شکست دهد. سلسائو با این پیروزی صدرنشین گروه شد و اولین تیمی از منطقه آمریکای جنوبی شد که به جام جهانی راه یافت.
ریچاردسون دو گل زد، در حالی که لوکاس پاکتا و برونو گیمار ارشس دو گل دیگر به ثمر رساندند و برزیل چهاردهمین برد خود را در 17 بازی به دست آورد. این بازی در ورزشگاه Hernando Sales واقع در ارتفاع 3600 متری از سطح دریا برگزار شد که برای هر تیمی سخت است.

آرژانتین نیز 1-1 مقابل اکوادور قرار گرفت و هیچ شانسی برای برتری از دست داد. بازی بعدی آلبی سلسته برابر برزیل است که در واقع یک بازی عقب مانده است و برد در آن بازی جایگاه آرژانتین را از رده دوم تغییر نمی دهد.

تیتو و لیونل اسکالونی مربیان تیم های ملی برزیل و آرژانتین از شرایط دیدار مقابل بولیوی و اکوادور گلایه کردند و از عملکرد تیمشان در مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ابراز رضایت کردند.