شکایت قهرمان پارالمپیک اداره کل ورزش استان فارس!

وی در پایان افزود: با وجود کم توجهی مسئولان استانی همچنان در پی کسب دو مدال طلا در رشته های تیراندازی و پرتاب دیسک در مسابقات جهانی پاریس و بازی های پاراآسیایی هانگژو چین هستم. و برای رسیدن به این هدف هیچ تلاشی نخواهم کرد.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

قهرمان پارالمپیک از توکیو گفت: استاندار استان فارس همزمان با کسب مدال به من قول پرداخت هزینه میدان را داد که با تغییر فرماندار این رشته لغو شد.

اولاد همچنین وضعیت خود را ارزیابی کرد و گفت: از آنجایی که تا پایان سال مسابقه ای ندارم، برنامه ریزی خود را روی تمرینات فشرده و کار با وزنه متمرکز کرده ام تا از نظر بدنی خودم را برای مسابقات جهانی و پارا سال آینده آماده کنم. . -بازی های آسیایی هانگژو چین به غیر از سه شنبه هر روز صبح پرتاب می کنم و تمرینات وزنه و تمرین فشرده را در مجموعه ورزشی آفتاب الخبال انجام می دهم و هر روز صبح و بعدازظهر تمرینات وزنه برداری خود را انجام می دهم تا ابتدا برای مسابقات قهرمانی کشور آماده شوم. انتخابی تیم ملی که اواخر اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، آماده می شود و سپس در مسابقات جهانی پاریس حضور پررنگی خواهد داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی اولاد در گفت وگو با ایسنا، با ابراز گلایه از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، اظهار کرد: بعد از بازی های پارالمپیک توکیو که دو مدال طلا و نقره کسب کردم. در وزن و دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت 50 سکه را به من داد و در همان زمان 30 سکه پرداخت شد و 20 قطعه دیگر به صورت حواله نقدی دریافت کردم. 180 و 50 میلیون (در مجموع 230 میلیون) که با تغییراتی که در مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان فارس انجام شد این دو تخفیف را به من دادند و هیچکس مسئولیتی در قبال پرداخت آنها ندارد.

وی گفت: با وجود گذشت 16 ماه از این پرونده و چندین بار از طرف صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس این موضوع را پیگیری کرده ام اما متأسفانه می گوید تعهدی به پرداخت اینها ندارم. دو تخفیف، بنابراین برای پیگیری این پرونده و احقاق حق خود روز گذشته از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس شکایت کردم و برای احقاق حق در هر شرایطی به دادگاه تقدیم کردم. تاکنون حدود 25 میلیون تومان برای شکایتم هزینه کرده ام و تا نتیجه گیری ادامه خواهم داد.

قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان فارس پس از کسب 2 مدال طلا در ماده پرتاب و یک نقره در پرتاب دیسک، قول پرداخت 50 سکه به عنوان جایزه برای کسب مدال را داد. 30 سکه و 20 سکه پرداخت شد فرم حواله هنوز در دست من است و کسی پاسخگو نیست.

شکایت قهرمان پارالمپیک اداره کل ورزش استان فارس!


سرویس خبر شماره: 1855380
04 دسامبر 1401 ساعت 08:00
10.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر