شکایت پرسپولیس از لوکادیا بی پاسخ است زیرا …

وزارت امور خارجه برخی کشورها از جمله هلند به اتباع خود نسبت به سفر به ایران و اقامت در ایران هشدار داد و اعلام کرد در صورت ماندن در ایران از کشور خارج خواهند شد. بهانه آنها اتفاقات اجتماعی اخیر در ایران است و به نظر می رسد اگر باشگاه پرسپولیس از لوکادیا شکایت کند، این مهاجم این تماس را بهانه ای به فیفا می کند و در این صورت فیفا به لوکادیا حق می دهد و شاید فقط سوال میانی باید بررسی شود، سوال مالی قرارداد.

گفته می شود در صورت عدم بازگشت لوکادیا به تهران و عمل نکردن به تعهد خود در قبال پرسپولیس، این باشگاه به کمیته انضباطی فیفا شکایت خواهد کرد.

طبق قانون در چنین شرایطی لوکادیا باید تا زمان بازی از پرسپولیس پول دریافت کند و در صورت دریافت پول بیشتر باید به تیم بازگردانده شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس در حالی اردوی تیمش را پیش از دربی ترک کرد که شیخ دیاباته نیز مصدوم شد.

غیبت این دو بازیکن یحیی گل محمدی را بر آن داشت تا از دو بازیکن غیرمتخصص در خط حمله تیمش استفاده کند. مهدی ترابی و امید عالیشاه که وینگر هستند نه مهاجم.

اما بر اساس اخبار، شکایت احتمالی باشگاه پرسپولیس از این مهاجم نتیجه مثبتی به همراه نخواهد داشت و شاید باشگاه پرسپولیس تا پایان پنجره زمستانی مهاجم جدیدی را به جای لوکادیا جذب کند.