شکستن طلسم قرمزها با یک سرباز (عکس)


سرویس خبر شماره: 1971068
15 اکتبر 1402 در 11:47 ب.ظ.
1.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

وینگر سرعتی فولاد شاید مسئول اولین برد فصل این تیم در لیگ برتر بوده است.

شکستن طلسم قرمزها با یک سرباز (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال خوزستان پس از چهار دیدار بدون پیروزی موفق شد در دیدار اخیر خود مقابل تماشاگران تهرانی به برتری دست یابد و محمد علینژاد وینگر تکنیکی و سرعتی این تیم، نقش مهمی در دستیابی به سه مورد اول داشت. برای پوشان سرخ اهوازی امتیاز فصل داشته باشید.

محمد علینژاد که سال گذشته عملکرد موفقی در سپاهان داشت و در نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن قرضی این تیم اصفهانی به فولاد خوزستان رفت، در دیدار مقابل هوادار ستاره تیمش قرار گرفت که پس از ایجاد حملات خطرناک موفق به گرفتن پنالتی شد. با شوت ساسان انصاری. این فرصت تبدیل به گل می شود.

1937293

علینژاد که سال گذشته در سپاهان عملکرد موثری از خود به نمایش گذاشت و توانست دو گل، چهار پاس گل و دو پنالتی بزند، حالا در فولاد خوزستان به شرایط خوب خود رسیده و در دیدار مقابل هوادار نشان داد که در بهترین شرایط قرار دارد. . … مهره ای زهرآگین در خط حمله این تیم دارد و می تواند باشد.

وینگر سرعتی فولاد که در دقایق پایانی توپ را در خط دفاعی هواداران ربوده بود، تک به تک شد و با خطای علیرضا حقیقی پایین آمد و با یک پنالتی و یک گل تیمش را پیش انداخت و سه گل دیگر خلق کرد. موقعیت های جدی در این دیدار که جدی ترین آنها را گادوین از دست داد و نتوانست پاس عالی در منطقه 6 متر را به گل تبدیل کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی