شکوری: امیدوارم رئیس جمهور فوتبال باعث شادی ملت شود

قائم مقام تازه وارد باشگاه پیکان درباره دوران حضورش در این باشگاه گفت: فکر می کنم فضای مدیریتی به گونه ای است که هر سال به یک تیم خدمت می کنیم. امسال این فرصت را داشتم که در گروه بزرگ خودروسازی ایران خودرو کار کنم و بتوانم به کارگران و کارکنان این مجموعه خدمت کنم. امیدواریم سال خوبی داشته باشیم. تلاش می کنیم با تمام توان در خدمت ایران خودرو و باشگاه پیکان باشیم و اتفاقات خوبی رقم بخورد.

قائم مقام باشگاه پیکان گفت: تلاش خواهد کرد در سمت جدید خود به کارگران و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو خدمت کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیم شکوری دستیار جدید باشگاه پیکان پس از پیروزی این تیم مقابل ملوان انزلی در هفته اول لیگ برتر در میکس زون در ورزشگاه پاس قوامین گفت: تیم ملوان خسته نباشید. تیم خوبی است و هواداران مشتاقی دارد. خسته نباشید میگم ویژه تیممون. همه می دانیم که بازی اول بسیار سخت است زیرا تیم ها ناشناخته هستند.

شکوری که تجربه دبیرکلی فدراسیون را دارد در مورد انتخاب رئیس فوتبال نیز تاکید کرد: با توجه به شرایط فوتبال ما و زمان کمی که تا جام جهانی باقی مانده امیدوارم هرکسی که رئیس می شود ثبات را برگرداند. هر چه زودتر به فوتبال ما. 31 تیم دیگر جام جهانی بهترین آمادگی خود را انجام می دهند و همه ملت ها از تیم خود حمایت می کنند. امیدوارم این اتفاق برای تیم ملی ما بیفتد. هیچ تیمی برای تفریح ​​به جام جهانی نمی آید. مطمئنا بازی های سختی در جام جهانی داریم. حریفان ما شایسته هستند و امیدوارم اعضای مجمع انتخاب خوبی داشته باشند و بتوانیم در قطر دل ملت را شاد کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1837974
22 اوت 1401 در 00:02
202 |

0نقطه نظر

جوانان پیکان حرف های زیادی برای گفتن دارند

وی با اشاره به جوان بودن تیم پیکان، تاکید کرد: تیم ما نشان داده تیم خوبی است و نسبت به هزینه و شرایط لیگ، بازیکنان جوان ما نشان داده اند که باید کارهای زیادی انجام دهند. آمدیم تا مسابقات خوبی را به نمایش بگذاریم.