شک ندارم بعد از تعطیلات بایرن متفاوتی را خواهید دید

مدیریت رختکن تیم؟ در این فصل پرفشار که جام جهانی در حال برگزاری است، تنها تیم هایی شانس قهرمانی در لیگ را دارند که در قالب تیمی ریتم لازم را داشته باشند، توانایی استفاده از سیستم چرخشی را بهبود بخشند. و در قالب یک تیم متحد، خودشان را به پیش ببرند.

بازیکنان ما کیفیت، سرسختی ذهنی و شخصیت لازم را دارند، می خواهند به اهداف برسند و این را نشان خواهند داد. دیدارهای بعدی مقابل لورکوزن، ویکتوریا پلژن و دورتموند فرصت خوبی برای نشان دادن این عزم است. بعد از تعطیلات بازی های ملی، با تکیه بر انرژی و قدرت بدنی، میل به موفقیت و تلاش برای عبور از موانع، روی دیگری از خود را نشان خواهیم داد و انتظار دارم چنین اتفاقی رخ دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845160
2 اردیبهشت 1401 ساعت 9:57 بعد از ظهر |
7.5 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

حسن صالح حمیدزیچ:

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ مطمئن است که عملکرد این تیم به زودی تغییر خواهد کرد.

شک ندارم بعد از تعطیلات بایرن متفاوتی را خواهید دید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد نه چندان خوب بایرن مونیخ در فصل جدید بوندسلیگا و ناکامی در کسب چهار پیروزی متوالی شایعات در مورد احتمال جدایی یولیان ناگلسمن و حضور توماس توخل روی نیمکت را افزایش داده است. حسن صالح حمیدزیچ این خبر را تکذیب کرد و گفت نیازی به تاکید مجدد باشگاه از سرمربی فعلی ندارد.

حسن صالح حمیدزیچ گفت: با یولیان ناگل زمان در مورد تمام جوانب شروع فصل از جمله نکات مثبت صحبت کردیم. چون نباید فقط به شکست مقابل آگسبورگ نگاه کرد و ما در شروع فصل گل های زیادی زدیم و تا اینجای کار بدون دریافت یک گل قهرمان لیگ قهرمانان شده ایم. ما یک تحلیل کامل داشتیم. ذهن ناگل زمان روشن است و او و تیم فنی اش دقیقا می دانند که چه می خواهند. خودش هم می داند که بایرن مونیخ به طور کامل از ناگلزمن حمایت می کند و نیازی به چندین بار تکرار این سوال نیست.