شیرها در خداحافظی باشگاه/سرمربی لیورپول با یک امتیاز پیروز شدند

در دیدار پایانی هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه ویلاپارک تیم چهارمی استون ویلا میزبان لیورپول رده سومی بود که این دیدار با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

گل به خودی امیلیانو مارتینس، دروازه بان استون ویلا در دقیقه 2 باعث شد لیورپول پیش بیفتد اما یوری تیلمانز در دقیقه 12 بازی را برای میزبان به تساوی کشاند. لیورپول دوباره پیش افتاد و این بار کودی خاکپو در دقیقه 23 دروازه را باز کرد. حاشیه امنیت لیورپول با گل جارل کوانسا در دقیقه 48 به دو گل افزایش یافت. با این حال، شاگردان کلوپ نتوانستند از برتری خود محافظت کنند زیرا در فاصله سه دقیقه دو بار توسط جان دوران تعویضی در دقایق 85 و 88 به گل رسیدند.

به این ترتیب بازی با تساوی به پایان رسید، نتیجه ای که اگرچه برای لیورپول در جایگاه خود در جدول تفاوتی ایجاد نمی کند، اما برای استون ویلا می تواند کمی نگران کننده باشد. اگرچه این تساوی باعث شد استون ویلا 68 امتیازی شود و 5 امتیاز از تاتنهام رده پنجمی فاصله داشته باشد، اما تاتنهام همچنان این شانس را دارد که با پیروزی مقابل منچسترسیتی فاصله خود را به دو امتیاز کاهش دهد و امیدهای خود را برای کسب رتبه چهارم در هفته گذشته زنده نگه دارد. اقامت کردن

سرویس اخبار فوتبال خارجی