شیلی تسلیم نمی شود. اکوادور نباید به قطر برود

به گزارش “ورش سه”، فدراسیون فوتبال شیلی معتقد است که اکوادور در مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر در آمریکای جنوبی از بازیکنی استفاده کرده که اجازه حضور در این تیم را نداشته است. در نتیجه شیلی معتقد است که اکوادور باید از رقابت ها کنار گذاشته شود و جایگاه تیم در قطر به شیلی داده شود.


سرویس خبر شماره: 1835718
آگوست 6, 1401 @ 22:35
555

0نقطه نظر

اما شیلی به تلاش برای اخراج اکوادور ادامه داد. فدراسیون فوتبال این کشور مدعی است کاستیو متولد کلمبیا است و فدراسیون فوتبال اکوادور با دستکاری مدارک هویتی وی، این بازیکن را به صورت غیرقانونی در تیم ملی خود به کار گرفته است.

خورخه یونگه، دبیرکل فدراسیون فوتبال شیلی امروز در بیانیه ای گفت: ما از نتایج تحقیقات خود کاملا مطمئن هستیم. واضح است که بازیکن مورد نظر متولد اکوادور نیست و مدارک هویتی وی جعلی است. چالش ما فقط حضور در جام جهانی 2022 نیست. “مشکل اینجاست که اصل بازی جوانمردانه زیر پا گذاشته شده است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

شیلی ابتدا یک شکایت رسمی به فیفا ارسال کرد، اما فیفا در 10 ژوئن اعلام کرد که شکایت فدراسیون شیلی قابل قبول نیست و اکوادور در قطر حضور خواهد داشت. فیفا در تصمیم خود اعلام کرد که آنها اسنادی دارند که نشان می دهد بایرون کاستیلو در اکوادور به دنیا آمده است و ادعای شیلی مبنی بر اینکه او اکوادوری نیست صحت ندارد.

شیلی همچنان به تلاش برای اخراج اکوادور از جام جهانی 2022 ادامه می دهد.