صادقی: ما توانایی شکست دادن هر تیمی را داریم


سرویس خبر شماره: 2015967
1 مه 1403 در 11:04 ب.ظ.
7.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

اظهارات به فوتبال کمکی نمی کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری بخش مهمی از صحبت های خود را با اشاره به بیانیه نویسی تیم های بزرگ بیان کرد.

صادقی: ما توانایی شکست دادن هر تیمی را داریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک در اصفهان صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: بازی نزدیک خواهد بود. آلومینیوم یکی از تیم های ثابت امسال است. بعد از بازی سپاهان سعی کردیم به خوبی ریکاوری کنیم. امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بعد در مسابقه پیروز شویم. ما این توانایی را داریم که هر تیمی را در لیگ شکست دهیم. ما تیم خوبی داریم اما برخی بازی ها را خیلی راحت باختیم.

وی سپس با اشاره به موضوع روز فوتبال ایران گفت: اظهارات برخی باشگاه ها موثر است و امیدواریم راهکار جدید فدراسیون فوتبال در این زمینه موثر باشد و بتواند از این موارد جلوگیری کند. امیدواریم هر تیمی که بهتر بازی کند بتواند برنده شود و مشکلات دیگر روی نتایج تاثیری نداشته باشد.

وی درباره استعفای ربیعی گفت: این استعفا با درخواست برخی از هواداران بود و آقای ربیعی می خواست از باشگاه جدا شود. اما همه باشگاه ها و تیم ها دوست داشتند آقای ربیعی به کارش ادامه دهد. تیم ما کیفیت فنی خوبی دارد. حتی در مسابقاتی که نتیجه نگرفتیم. سعی می کنیم نقاط ضعف خود را اصلاح کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

1928550

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان درباره بیانیه نویسی و تاثیرگذاری این اظهارات در نتایج گفت: به عنوان یک فوتبالیست سالهاست که گفته ها کمکی به فوتبال نمی کند. بهتر است تیم ها را از منظر فنی تحلیل کنید و روی تیمی تمرکز کنید که بهترین عملکرد را دارد. این به بازیکنان هم مربوط می شود. شاید برخی بازیکنان بی سر و صدا کار خود را انجام می دهند اما به دلیل اینکه حاشیه ندارند دیده نمی شوند، در حالی که اگر بازیکنی کمترین حاشیه را داشته باشد، آن را برای تیم ها می بینیم.

او ادامه داد: وقتی تیم‌ها بیانیه‌ای در مورد داوری منتشر می‌کنند، بر پزشکی تأثیر می‌گذارد و برخی از تیم‌های محبوب سعی می‌کنند از این تاکتیک برای تأثیرگذاری استفاده کنند و بتوانند بازی را به سمت خود بیاورند.

در دو هفته گذشته دو پنالتی داشتیم. در مورد داوری نمی خواهم نظری بدهم اما تیم ها باید سعی کنند تکنیکی تر باشند و روی نقاط قوت و ضعف خود کار کنند. ما در حال انجام آن هستیم. شاید در بسیاری از موارد و مسابقات اشتباهات ناخواسته داوران به تیم ما آسیب می زد اما ما زیاد در این مورد صحبت نکردیم و سعی کردیم به خودمان تکیه کنیم. ما دوباره این روند را ادامه می دهیم. امیدواریم هر تیمی با کیفیت بهتر قهرمان مسابقات شود.

1577931

از وی درباره از دست دادن پنالتی بازیکنان ذوب آهن نیز سوال شد و گفت: شاید بارها بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های دنیا یک پنالتی را از دست داده‌اند که یکی از جذابیت‌های فوتبال است، اما ما روی همه موارد کار می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین انتخاب را انجام دهیم تا بازیکنان در آرامش کامل کار خود را انجام دهند و بهترین. . اما اتفاقی که در روز مسابقه رخ خواهد داد غیرقابل پیش بینی است. این یکی از جذابیت های فوتبال است که قابل پیش بینی نیست. حتی زمانی که تیم ضعیف‌تر با تیم قوی‌تر روبرو می‌شود، بازی غیرقابل پیش‌بینی باقی می‌ماند. در کل از نظر روحی و جسمی برای بازی فردا آماده هستیم.

تیم ذوب آهن اصفهان فردا (یکشنبه) از ساعت 16:30 میزبان تیم آلومینیوم اراک است. ذوب آهن هم اکنون در رده هشتم و آلومینیوم اراک در رده دهم لیگ برتر قرار دارند.

مجله اخبار فوتبال داخلی