صالح، ستاره تمام خطوط استقلال!


سرویس خبر شماره: 2018756
14 اردیبهشت 1403 ساعت 06:27 |
175

0نقطه نظر

پوشش دفاعی و حضور موثر در حمله:

صالح حردانی در بازی با تراکتورسازی روزهای سختی را پشت سر گذاشت و کار دفاعی خود را به خوبی انجام داد.

صالح، ستاره تمام خطوط استقلال!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صالح حردانی در دیدار با تراکتورسازی روز سختی را پشت سر گذاشت و مقابل مهدی هاشم نژاد و محمد نادری مقاومت خوبی داشت و نود دقیقه بدون خطا برای استقلال به میدان رفت.

دوندگی زیاد او در زمین باعث شد تا در حملات استقلال حضور داشته باشد و همچنین در خط دفاعی به اصطلاح فوتبالیست ها عقب نشینی نکند و پشت سرش فضای خالی ایجاد نکند.

هاشم نژاد و نادری با توانایی بالایی که در حمل توپ دارند در انتقال توپ و ترکیب کار نقش خوبی دارند و به لطف همکاری خوبشان برای ایجاد موقعیت موفق، اضافه شدن ریکاردو آلوز در سمت چپ تراکتور مثلث قدرتمندی را تشکیل داد. . .

2017604

مدافعان کناری استقلال در جریان بازی شروع به نزدیک شدن به هافبک های دفاعی در میانه میدان کردند و تیم حریف را تحت فشار قرار دادند، علاوه بر آن با حضور ایمان سلیمی در سمت راست خط دفاع سه طرفه. حردانی علاوه بر پوشش فضای نزدیک خط باید در کنار هافبک های دفاعی نیز حضور داشته باشد تا استقلال در خط هافبک برتری عددی داشته باشد.

حردانی پس از مصدومیت کوین یمگا، پست خود را به خوبی انجام داد و فرصت حضور در تیم ملی را به دست آورد و با عملکرد خود در سمت راست این فرصت را به ابوالفضل جلالی داد تا در خط حمله بیشتر بازی کند. این پوشش خوبی است. خط دفاعی ایجاد شد و تعادل دفاعی در تیم استقلال برقرار شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی