صبر ستاره پرتغالی به پایان رسید. من در شهر می مانم

هفته گذشته نشریه موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد که هنوز امکان انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا وجود دارد و پس از توافق شفاهی با این بازیکن، تنها باید یک پیشنهاد رسمی به سیتی ارائه شود، اما سه هفته قبل از باشگاه سیتی. پایان نقل و انتقالات، محدودیت های مالی بارسلونا باعث شده این باشگاه نتواند پیشنهاد رسمی برای برناردو ارائه دهد.

امروز موندپورتیوو نوشت که برناردو به این نتیجه رسیده که انتقال او به بارسلونا امکان پذیر نیست و می خواهد به پیشنهاد تمدید سیتی پاسخ مثبت دهد. برناردو هنوز سه سال از قراردادش باقی مانده است اما سیتی به دنبال تمدید آن است. اتفاقی مشابه چند روز پیش در مورد سزار آزپیلیکوئتا رخ داد و او پیشنهاد بارسا را ​​رد کرد و قراردادش را با چلسی تمدید کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بارسلونا قصد دارد در صورت موافقت فرانکی دی یونگ، برناردو را به خدمت بگیرد. ستاره هلندی پیشنهادهایی از منچستریونایتد و چلسی دارد، اما به مدیران بارسلونا گفته است که فصل آینده نیز خواهد ماند. او همچنین تاکید می کند که حقوق خود را کاهش نخواهد داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا در تابستان امسال عملکرد طوفانی در بازار نقل و انتقالات داشته و ستاره های بزرگی چون روبرت لواندوفسکی، فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن، ژول کوند و رافینیا را به خود جذب کرده است. به نظر می رسد ماموریت خوان لاپورتا، رئیس باشگاه در فصل تابستان هنوز به پایان نرسیده و در روزهای پایانی شاهد حضور بازیکنان بزرگ دیگری در نیوکمپ بودیم.


سرویس خبر شماره: 1837315
آگوست 17, 1401 @ 11:40 ب.ظ
10.1 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

شکایت Mondeportivo

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی به این نتیجه رسیده که انتقال به بارسلونا امکان پذیر نیست و حالا قصد دارد قرارداد خود را با منچسترسیتی تمدید کند.