صحبت دو کاپیتان ایرانی در مورد صعود

نکونام در جام جهانی 2006 و 2014 برای تیم ملی بازی کرد و در برزیل بازوبند کاپیتانی را بست. او به عضویت در تیم اوساسونا و بستن بازوبند کاپیتانی آن تیم عادت کرده است.

جواد نکونام همچنین گفت: اکثر بازیکنان ایرانی در جام جهانی 2018 روسیه حضور داشتند و هدایت این تیم بر عهده مربی است که چهار بار در جام جهانی حضور داشته است. تیم ایران در فاز هجومی پیشرفت کرده و از نظر کیفیت هجومی بهترین نسل فوتبال ایران است و این می تواند سلاح قدرتمندی برای ایران (در جام جهانی) باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در ویژه نامه ورلد ساکر، مسعود شجاعی و جواد نکونام بازیکنانی بودند که در یک پاراگراف از وضعیت تیم ملی در جام جهانی صحبت کردند و نقل قولی از آنها در ویژه نامه منتشر شد. شماره این مجله معروف


سرویس خبر شماره: 1853737
24 نوامبر 1401 در 10:38 ب.ظ
2.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

شجاعی و دژاگه در فوتبال جهانی;

جواد نکونام و مسعود شجاعی با سخنان انگیزشی و مثبت به استقبال جام جهانی رفتند.

صحبت دو کاپیتان ایرانی در مورد صعود

مسعود شجاعی در این خصوص گفت: در ترکیب فعلی بازیکنانی هستند که هم اکنون در لیگ های اروپایی بازی می کنند و یا قبلا در لیگ های اروپایی بازی کرده اند. فکر می کنم از نظر روحی این مشکل شانس ما را برای صعود برای بازی های سخت پیش رو افزایش می دهد. فکر می کنم تیم ایران می تواند بدون ترس در مسابقات پیش رو شرکت کند و نسبت به مسابقات قبلی که ایران در آن حضور داشت، امتیاز بزرگی خواهد بود.

مسعود شجاعی اما از سال 2006 تا 2018 در سه جام جهانی حضور داشت و رکورددار تیم ملی است. این ستاره فصل قبل هم کاپیتان تیم ایران بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی