صحبت های جالب ساپینتو پس از این مسابقه; از آبان 2021 پولی دریافت نکردم/ نوشتن اشتباهات داوری باعث نشد استقلال قهرمان شود.


تقابل با مس رفسنجان به نوعی بیدار شدن از خواب طولانی برای استقلالی هاست چرا که این تیم از ابتدای شهریور ماه هیچ بازی رسمی برگزار نکرده و به دلیل برنامه ریزی های عجیب مجبور شد مدت ها را از میادین دور کند. رویارویی یاد شده اتفاقات جانبی جالبی را در دل خود پنهان می کند.

رویارویی پس از 148 روز

استقلال و مس رفسنجان آخرین بار حدود 5 ماه پیش به مصاف یکدیگر رفتند و اتفاقا این دیدار نیز در خانه رفسنجانی ها برگزار شد. نبردی که در روز 22 اردیبهشت برگزار شد به آبی پوشان پایتخت اجازه داد تا میزبان خود را با نتیجه 2-1 شکست دهند. حالا بعد از 148 روز این دو تیم دوباره در رفسنجان به مصاف هم می روند و باید دید این بار چه نتیجه ای حاصل می شود.

شکست ناپذیری

مس رفسنجان یکی از تیم های شایسته لیگ برتری است که در فصول اخیر شاهد فوتبال زیبایی از او بوده ایم اما تاکنون نتوانسته اند استقلال را در مسابقات لیگ برتر شکست دهند. این دو تیم در سه فصل اخیر 6 بار مقابل هم قرار گرفته اند که حاصل آن 4 برد برای استقلال و دو تساوی بوده است. سیوهای پایتخت آبی پوشان مقابل این تیم با هدایت سرمربیان محمود فکری و ریکاردو ساپینتو انجام شد.

سرمربی چهارم

استقلال در سه سال اخیر با 3 سرمربی به مصاف مس رفسنجان رفته است و جواد نکونام چهارمین سرمربی آبی پوشان مقابل رفسنجان در مدت مذکور محسوب می شود. محمود فکری، فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو دیگر سرمربیانی بودند که در آن سه سال قبل از جواد نکونام استقلالی ها را به مصاف مس رفسنجان فرستادند.

گل غفوری

پس از شیوع ویروس کرونا، مسابقات باشگاهی ایران دستخوش تغییرات عمیقی شده است. ابتدا مسابقات چند ماه تعطیل شد، سپس کار بدون تماشاگر پیگیری شد. استقلال همچنین اولین بازی خود در لیگ بیستم حرفه ای را که کاملا در سایه کرونا برگزار شد برابر مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی انجام داد و توانست با دو گل حریف خود را شکست دهد. گل اول این دیدار را وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال به ثمر رساند و محمود فکری با عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم حضور داشت.

نگذاشتند قهرمان شویم

در این میان به یقین می توان گفت مهمترین نکته حاشیه ای دیدار استقلال و مس رفسنجان صحبت های سرمربی سابق استقلال بود. ریکاردو ساپینتو اردیبهشت امسال در نشست خبری پس از آخرین بازی آبی پوشان مقابل مس رفسنجان مدعی شد که از آبان ماه 2021 یعنی پاییز 1401 حقوق خود را از استقلال دریافت نکرده است و با وجود این مشکلات همچنان به کار خود ادامه می دهد. . وی همچنین خطاب به خبرنگاران تاکید کرد که حتما بنویسند که تصمیمات بد استقلال را از قهرمانی دور کرد و اشتباهات داوری اجازه نداد این تیم قهرمان شود!

صحبت های جالب ساپینتو پس از این مسابقه;  از آبان 2021 پولی دریافت نکردم/ نوشتن اشتباهات داوری باعث نشد استقلال قهرمان شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال