صحبت های عجیب گل محمدی درباره ستاره جدید تیمش/سرمربی پرسپولیس از ابتدا مخالف بود

پس از پرسپولیسی شدن لوکادیا، دوباره نام شیخ دیابات برای حضور در پرسپولیس مطرح شد، اما این بار سرمربی پرسپولیس نظر خود را تغییر داد و به لیدرهای پرسپولیس اعلام کرد که طرفدار جذب دیابه است. سران پرسپولیس پس از مذاکرات بسیار خوب با شیخ به توافق رسیدند و ستاره سابق استقلال با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست. شیخ آی تی سی نیز برای حضور در پرسپولیس قطعی شد اما یحیی گل محمدی به دلیل عدم آمادگی نام دیاباته را در لیست بازیکنانش برای بازی با هوادار قرار نداد. یحیی هم قبل از بازی مقابل هوادار در خصوص جذب دیابات حرف های عجیبی زد که تعجب خیلی ها را برانگیخت.

تقریبا از ابتدای نقل و انتقالات، شیخ دیابته مهاجم سابق استقلال که بازی های بسیار خوبی با پیراهن این تیم انجام داد و آقای گل لیگ برتر شد، به پرسپولیس معرفی شد.

لازم به ذکر است یحیی گزینه هایی مانند منشا، شهباززاده، کاسیانو، مانگا و چند بازیکن خارجی دیگر را برای تقویت خط حمله در نظر گرفت و دیابات در لیست اولیه سرمربی پرسپولیس قرار نداشت و پس از منتفی شدن گزینه های اصلی، او با استخدام دیاباته موافقت می کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

یحیی در حالی که انتظار داشت دیابه دو ماه زودتر به این تیم بیاید، خودش مخالف جذب این بازیکن بود. در حالی که باشگاه پرسپولیس قصد عقد قرارداد با دیاباته را داشت، گل محمدی مخالف بود و پس از مدتی و پس از امضای قرارداد با لوکادیا، یحیی با جذب شیخ موافقت کرد.

دیابه که فصل گذشته در تیم الغرافه قطر بازی می کرد، پس از فسخ قرارداد با این تیم در تابستان، بازیکن آزاد بود و مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس نداشت. با این حال، گل محمدی به دلایل متعدد از جمله مصدومیت های متعدد، عدم آمادگی و دوندگی ضعیف، قبل از خرید لوکادیا، با دیاباته موافقت نکرد. با توجه به قیمت مناسب و آزاد بودن دیاباته، مدیران پرسپولیس او را گزینه مناسبی برای پرسپولیس می دانستند و از ابتدا پیشنهاد نقل و انتقالات شیخ را به گل محمدی دادند اما یحیی قبول نکرد و جذب دیاباته را نپذیرفت. .

گل محمدی درباره اضافه شدن شیخ دیابات و اگر دیر اضافه شد، افزود: او نمی تواند با هواداران بازی کند. چون شرایط بدنی او برای بازی آماده نیست و چند هفته دیگر فرصت بازی دارد، اما اگر دو ماه پیش به جمع ما اضافه می شد، بهتر بود. با این حال از همکاری خوب باشگاه تشکر می کنم. من از نقل و انتقالات باشگاه راضی هستم. چون بازیکنان عاشق پرسپولیس را جذب و اضافه کردیم. آنها پیشنهادهای بهتری دادند و سخت کار کردند.