صحبت های محبوب ترین دروازه بان هفته: من این تیم را دوست داشتم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گولیلمو ویکاریو، دروازه بان جدید تاتنهام بلافاصله پس از پیوستن به این تیم لندنی با مصاحبه ای (به زبان انگلیسی) در صفحه رسمی این باشگاه خود را به عنوان بازیکن جدید اسپرز معرفی کرد.

دروازه بان ایتالیایی درباره انتقالش به تاتنهام گفت: حضور در اینجا برای من یک رویا است، این یکی از بزرگترین تیم های انگلیس و لیگ برتر است. می خواهم سریع شروع کنم و با هم تیمی هایم آشنا شوم، این باعث افتخار است. “

این دروازه بان 27 ساله در گفتگو با پستکوگلو هنگام پیوستن به تاتنهام گفت: “مدیر به من گفت که نقش دروازه بان در ذهنیت هجومی تیمش اساسی است و این نقشی است که بیشترین مسئولیت را دارد، اما من. “و بخشی از بازی تیم هستم، وقتی که سیو می کنم، هواداران را می شنوم. طرفداران اسپرز فوق العاده هستند، آنها شما را هیجان زده می کنند. من می خواهم با هواداران ارتباط برقرار کنم و موفقیت تاتنهام را تضمین کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ویکاریو که توانایی بالایی در بازی با پا دارد و یکی از دلایل جذب او همین است، درباره تفاوت سری آ و لیگ برتر گفت: در ایتالیا فوتبال متفاوت است و امروز باید دروازه بان مجهزی باشم. توانایی ارسال پاس های کوتاه و بلند. من باید به عنوان دروازه بان برای یک تیم هجومی تمرین کنم و برای آن آماده هستم.”


سرویس خبر شماره: 1947103
7 جولای 1402 ساعت 10:20 ق.ظ |
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

دروازه بان جدید تاتنهام در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه از انگیزه هایش برای آمدن به لندن صحبت کرد.

صحبت های محبوب ترین دروازه بان هفته: من این تیم را دوست داشتم!

ویکاریو در ادامه با تمجید از باشگاه جدیدش گفت: تاتنهام همیشه انتخاب اول من بوده است، آنها باشگاه بزرگی هستند. با خودم، ذهنیت من هنوز در هر مرحله از راه است. “این در بالاترین سطح بوده است، اکنون می خواهم رویایم را زندگی کنم و چیزهای زیادی یاد بگیرم.”

1891982