صحبت های مهم مانه درباره رقابت با صلاح

ستاره سنگالی ادامه داد: می دانید که من فقط با یک بازیکن رابطه ندارم، من با تمام بازیکنانی که در دنیا با آنها بازی کرده ام در ارتباط هستم. می توانید از هر کسی که می خواهید در باشگاه یا هر کجا که من می روم بپرسید. من با همه بازیکنان رابطه خوبی دارم.»

مانه در سال 2016 از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست و بلافاصله در آنفیلد به یک ستاره تبدیل شد. ستاره سنگالی در 6 سال سرمربیگری خود در مجموع 120 گل به ثمر رساند که 90 گل آن در لیگ برتر بود. مانه در آنفیلد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، عنوان لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه، سوپر جام یوفا و جام باشگاه های جهان شد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مانه در روز دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آفریقا در سال 2022 از CAF، به هم تیمی سابق خود که در رقابت برای کسب این جایزه شکست خورد، تبریک گفت.

سادیو مانه بازیکن سال آفریقا حتی پس از اینکه ستاره سنگالی در تابستان لیورپول را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد، رابطه خوبی با محمد صلاح، هم تیمی سابق لیورپول دارد.

ستاره بایرن می گوید پس از ترک آنفیلد همچنان با صلاح در تماس است. مانه در این خصوص گفت: مردم گاهی می گویند بین من و صلاح رقابت است اما راستش را بخواهید خودم را در رقابت با یک بازیکن نمی بینم، رابطه خوبی با هم داریم، برای هم پست می فرستیم. فکر می‌کنم برخی رسانه‌ها همیشه سعی می‌کنند اوضاع را بدتر کنند.»