صداهای زیبای فوتبال…

سال 2023 تاکنون برای شما چگونه بوده است؟

درست است، بیایید آن را فعلا آنجا بگذاریم. من و جیمز امروز صبح داریم Arsecast Extra را برای شما ضبط می کنیم. مراقب تماس برای سوالات در توییتر باشید @gunnerblog و @arseblog در توییتر با هشتگ #arsecastextra – یا اگر فعال هستید عضو آرسبلاگ در Patreon، سوال خود را در قسمت بگذارید #arsecast-سوالات اضافی کانال در سرور Discord ما.

چلسی قرار است MASSIVE TURD و برادرش COMPLETE TURD را به خدمت بگیرد. در اینجا ما می رویم. 🚨

حتی در مقابل برایتون شب قبل، می توانید پرچم ادی نکتیا را در پایان بازی ببینید. که انتقادی نیست، او یک جابجایی بزرگ انجام داد، اما داشتن پاهای تازه در مراحل پایانی بازی بسیار مفید است. نه فقط برای ماندن، بلکه تهدیدی بیشتر، تهدیدی متفاوت و چیز دیگری که مخالفان نگران آن باشند. بنابراین، باشگاه باید تعادل بین نیازهای تیم و تقاضاهای مالی موجود در بازار را پیدا کند – به خصوص در ژانویه که انجام معاملات پیچیده تر است.

ژائو فلیکس با این شرایط مطابقت دارد. فقط صورت حساب ژائو فلیکس خیلی عالی است. آیا اتلتیکو مادرید کمتر قبول می کند؟ به نظر می رسد که آنها آماده رفتن او هستند، اما به نظر نمی رسد که برای تسهیل آن به عقب خم شوند. حدس می‌زنم ببینیم، و من می‌خواهم فکر کنم که آرسنال هم آهن‌های دیگری در آتش دارد. ما فردا شب با نیوکاسل بازی می کنیم، اما پس از آن 12 روز فاصله تا بازی بعدی ما در لیگ برتر – دربی شمال لندن وجود دارد. این زمان کافی برای انجام کاری است. انگشتان ضربدری.

بعداً از بازی لذت ببرید، و ما باید پادکست را در حوالی وقت ناهار برای شما داشته باشیم. تا آن موقع.



https://arseblog.com/2023/01/the-beautiful-sounds-of-football/ منبع:

در The Athletic (£) امروز صبح، یک قطعه بزرگ در مورد علاقه ژائو فلیکس و آرسنال برای جذب او وجود دارد. دلایلی که ممکن است به دنبال او باشیم کاملاً واضح است. در غیاب گابریل ژسوس، ادی نکتیا تنها مهاجم وسط شناخته شده ما است، و تا زمانی که امیل اسمیت رو به حالت اولیه برگردد و کاملا آماده باشد، وابستگی زیادی به بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی در پست های پهن وجود دارد. فلیکس می‌تواند در خط مقدم بازی کند و پوشش/عمق/رقابت را برای تمام این موقعیت‌ها فراهم کند.

که صادقانه بگویم، مبلغ مضحکی برای 5 ماه خدمت است. می‌توانم درک کنم که اتلتیکو می‌خواهد تا جایی که ممکن است برای بازیکنی که در سال 2019 برایش 126 میلیون یورو خرج کرده بود، جبران کند، اما مطمئناً این خیلی تند است. وقتی در نظر بگیرید که با 21 میلیون یورو چه کاری می توانید انجام دهید تا به خدمات یک بازیکن به طور دائم کمک کنید، خیلی زیاد است. با این حال، آرسنال به عمق نیاز دارد. ما حداقل به یک بازیکن در این پنجره نیاز داریم که بتواند چیزی برای تیم بیاورد و بار سه نفر جلویی را که ما نمی توانیم در هیچ نقطه ای بچرخانیم، کم کنیم.

*سرفه کردن*

سپس من بازی چلسی با ناتینگهام فارست را تماشا کردم و بدون اینکه بخواهم به هیچ وجه هذلولی به نظر بیایم، آنها کاملاً احمق بودند. مانند 11 توده (به علاوه ساب) به شکل انسان که توسط یک دانشمند دیوانه که فقط 30 ثانیه فرصت داشت تا مفهوم بازی فوتبال را قبل از اعزام به بازی برای آنها توضیح دهد، زنده شدند. هدف آنها خوش شانس بود و بدون شک آنها اکنون قبل از پایان ماه، ثروت دیگری را در بازار نقل و انتقالات خرج خواهند کرد.

اگرچه سنگ مانع قیمت است. در مقاله آمده است: اعتقاد بر این است که اتلتیکو به دنبال یک بسته 21 میلیون یورویی (18.6 میلیون پوند؛ 22.5 میلیون دلار) است که شامل 15 میلیون یورو وام به اضافه 6 میلیون یورو دستمزد ناخالص است.

من رفتم برای روز سال نو چند تا پیت بخورم و پایان پیروزی استون ویلا بر آن بازی را گرفتم. بازی جوانمردانه به Unai Emery. همیشه به او امتیاز می داد.

در این دنیای باورنکردنی که ما در آن زندگی می کنیم صداهایی وجود دارند که فقط روح شما را تغذیه می کنند. رعد و برق غلتکی. پرندگان آوازخوان در جنگل. غرش باشکوه یک گربه بزرگ. سقوط اقیانوس در ساحل. و هواداران Sp*rs تیم خود را در استادیومی که برای آنها خیلی بزرگ است هو می کنند. با شکوه

از دیدگاه آرسنال، این فصل بسیار خوب بوده است و من مصمم هستم که از آن لذت ببرم. من می‌دانم که همه ما به این بازی طولانی نگاه می‌کنیم، به اینکه همه چیز در پایان چگونه به پایان می‌رسد، اما من برای اطمینان از اینکه زمان‌های سرگرم‌کننده‌ای که در طول کمپین ادامه می‌یابد از من عبور نکند، وقت می‌گذارم. بیشتر آن به کارهایی که انجام می‌دهیم، نحوه بازی‌مان و نتایجمان خلاصه می‌شود، اما فکر نمی‌کنم که ما نباید فراموش کنیم که چقدر از آزمایش‌ها و مصیبت‌های دیگران لذت می‌بریم. در برخی مواقع، یک بازی به دلخواه ما پیش نمی رود، و البته این ناامیدکننده خواهد بود، اما تا آن زمان، بیایید همه به آن بخندیم [Insert team/player/manager name here].