صدای تشویق و امید در پاریس شنیده شد (تصویر)

هواداران پاری سن ژرمن برخلاف دو دیدار اخیر خود، پس از بازی مقابل بایرن، بازیکنان خود را تشویق کردند.

صدای تشویق و امید در پاریس شنیده شد (تصویر)

پس از نمایش خوب بازیکنان این تیم در 20 دقیقه پایانی دیدار مقابل بایرن مونیخ و به ثمر رساندن یک گل از دست رفته، هواداران پاری سن ژرمن به بازی برگشت در آلیانز آره نا امید داشتند و به همین دلیل به جای آنها با انتقاد از شکست یک گروه، به اتفاق آرا تیم خود را تشویق کردند تا به آنها روحیه داده و امید خود را برای مسابقاتی که سه هفته دیگر برگزار می شود، نشان دهند.

1802030



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1870492
26 فوریه 1401 ساعت 02:28 |
4.6 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، بازیکنان پاری سن ژرمن پس از انتقاداتی که پس از شکست مقابل مارسی در جام حذفی و شکست مقابل موناکو در لیگ یک فرانسه متحمل شدند، قول جبران در رقابت های حساس را داده اند. لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ و عملکرد خوبی داشت. در انتظار تماشاگرانشان، اما شب کابوس‌آمیز دیگری برایشان رخ داده است. با این حال این بار خبری از اعتراض در پارک دو پرنس نبود.

یک نیمه نیمه عجیب و ضعیف و عملکرد ضعیف مقابل بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امیدهای تیم پر ستاره پاریسی برای صعود را از بین برد و گل کینگزلی کومان در دقیقه 53. دقیقه شرایط را برای آنها دشوارتر از قبل کرد اما 20 دقیقه پایانی به اردوی پاریسی ها امیدوار شد.

1802032

ورزشگاه پارک دو پرنس برای این بازی میزبان بیش از 46 هزار تماشاگر بود و انتظار می رفت مانند دو بازی اخیر پاری سن ژرمن که شکست خورد و شعارهایی علیه آنها سر داده شد، این بار نیز بازیکنان این تیم به میدان بروند. در خانه حمله کردند، این اتفاق برای آنها نیفتاد و لیونل مسی، نیمار و… با چهره های متعجب زمین را ترک کردند و مورد تشویق مردم قرار گرفت.