صعود تاتنهام با هفت گل پلی استیشن (تصویر)

سون که در این بازی در نوک خط حمله استفاده می شد، توانست جای خالی هری کین را پر کند و در نیمه دوم گل دوم او و تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه 69 سون روی پاس خوب پریشیچ گل دوم را به ثمر رساند. او پس از دریافت پاس و پشت به دروازه، برگشت و شوتی مهارنشدنی را به گوشه دروازه زد تا یک گل خوب دیگر به ثمر برساند تا نتیجه 2-0 شود.


سرویس خبر شماره: 1867353
8 فوریه 1401 @ 23:27 |
1.1 هزار |

0نقطه نظر

دور چهارم جام حذفی:

تاتنهام در شب دوبل سون هیونگ مین پرستون را 3-0 شکست داد.

صعود تاتنهام با هفت گل پلی استیشن (تصویر)

در دقیقه پنجم نیمه دوم شاهد گل اول بازی بودیم. سون هیونگ مین این گل را به زیباترین شکل به ثمر رساند. او پس از چند قدمی شوت زیبایی را از فاصله حدودا 30 متری به سمت دروازه حریف فرستاد. وودمن با وجود شیرجه بالا فرصتی برای مهار آن ضربه نداشت تا گل اول بازی به نام مهاجم کره ای باشد.

1796099
سون در سمت راست زمین توپ را در اختیار گرفت و پس از چند قدم ضربه ای را که مشاهده می کنید به سمت دروازه پرستون فرستاد تا توپ از دستان وودمن دور شد و به گل اول تاتنهام تبدیل شد.
1796097

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاتنهام امشب در یکی از دیدارهای دور چهارم جام حذفی میهمان پرستون بود و با درخشش سون هیونگ مین موفق شد این تیم را شکست دهد.
شاگردان کونته که هفته گذشته پس از شکست های متوالی در لیگ برتر فولام را شکست دادند، امشب میهمان حریف دسته پایین تر (چمپیونشیپ) بودند و با برتری 3-0 به خانه بازگشتند.

1796101

این مسابقه در شرایطی آغاز شد که پرستون در میان حمایت تماشاگران میزبان، حملات حریف قدرتمند خود را مهار کرد. تاتنهام 45 دقیقه نتوانست دروازه حریف را باز کند تا هر دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

آقای گل، فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس، در این فصل درخشش مشابهی نداشته و در 19 بازی لیگ تنها 4 گل به ثمر رسانده است. او دو هفته پیش با گلزنی مقابل کریستال پالاس به روند بدون گل خود پایان داد، اما در چهار بازی اخیر باز هم موفق به گلزنی نشد تا امشب با دو گل او و یک گل آرنت دانجوما (دقیقه 87)، تاتنهام پرستون را شکست داد. به مرحله پنجم جام حذفی رفت.

1796098
گل دوم سون در این دیدار به زیبایی گل اول بود. این گل با پاس زیبای پریشیچ آغاز شد و با یک چرخش زیبا و شوت به سه گوشه دروازه سون به پایان رسید.
1796096



مجله اخبار فوتبال خارجی