صغدانیا: متاسفم که سه امتیاز را نگرفتیم

کمال صغام نیا می گوید با وجود تساوی مقابل ذوب آهن، پرسپولیس یک بازی روانی انجام داد.


سرویس خبر شماره: 1838188
23 اوت 1401 در 01:12
2.6 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

امیدوارم به هدفمان که قهرمانی است برسیم

وی در خصوص بازی هفته آینده پرسپولیس مقابل فولاد و عدم حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت گفت: بازی سختی مقابل فولاد داریم. غیبت آقای یحیی امروز محسوس بود و به هر حال حضور او روی نیمکت می تواند کمک زیادی به تیم ما کند. انشاالله بتوانیم برنامه خوبی برای بازی مقابل فولاد داشته باشیم.

هافبک پرسپولیس درباره دو کارت زرد نادر محمدی که منجر به اخراج او شد، گفت: او با دو اشتباهی که مرتکب شد، صد در صد مستحق این کارت بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمال سهده نیا کاپیتان پرسپولیس در بازی امروز مقابل ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار مجله اخبار فوتبال گفت: بازی های اول همیشه سخت است چون تیم ها بلد نیستند. توانستیم بازی آرامی ارائه دهیم اما متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم با تلاش بچه ها و کادرفنی و تلاش خوب باشگاه در هفته های آینده به نتایج خوبی برسیم. ما یک تیم هستیم و امیدوارم بتوانیم در این راه به هم کمک کنیم.

وی در نهایت در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند قهرمان شود، گفت: هفته اول است اما همه از باشگاه گرفته تا کادر فنی و بازیکنان سخت کار می کنند. برای رسیدن به هدفمان باید سخت تلاش کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی