صف تلفات استقلال بزرگ شد!

وضعیت نگران کننده ای برای کادر فنی استقلال در دیدار با تراکتورسازی رقم می خورد. وقتی سرمربی استقلال فردا به محل تمرین می رود باید وضعیت تک تک بازیکنان مصدوم خود را پیگیری کند و اگر امثال مهدی پور یا چشمی نتوانند به بازی با تراکتورسازی برسند، شرایط به وجود می آید. برای استقلال پیچیده تر است. .

اتفاق عجیب و بدشانسی بزرگ ریکاردو ساپینتو هم به تعداد مصدومان اضافه می شود. محمدحسین مرادمند دیگر مدافعی است که در آخرین بازی مقابل مس رفسنجان مصدوم شد و زمین را ترک کرد. ضمن اینکه مهدی مهدی پور و روزبه چشمی نیز در این بازی مصدوم شدند تا استقلال هر روز به جمع مصدومان اضافه شود.


سرویس خبر شماره: 1862330
ژانویه 11, 1401 در 03:42 ب.ظ
2.6 هزار |

0نقطه نظر

ساپینتو و چالش بزرگ فشرده سازی در لیگ برتر

استقلال با مصدومیت غلامی، جلالی و مرادمند در خط دفاعی با مشکلات زیادی مواجه شد. حالا با توجه به مصدومیت چند هفته اخیر رضاوند و غیبت طولانی مدت او، اگر مهدی پور و چشمی هم آسیب جدی ببینند، در بازی با تراکتور در خط هافبک مشکلات زیادی برای آبی ها به وجود می آید.

بزرگترین چالش ریکاردو ساپینتو در روزهای باقی مانده تا دیدار با تراکتور، مصدومیت های متعدد آن تیم است.

صف تلفات استقلال بزرگ شد!

بدون شک مصدومیت ستاره های استقلال یکی پس از دیگری روی پیشرفت این تیم در لیگ برتر تاثیرگذار خواهد بود. با توجه به شدت بازی های لیگ برتر، این مصدومیت ها هر روز دستان ساپینتو را تخلیه می کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از مشکلاتی که استقلال در هفته های اخیر با آن مواجه بوده مصدومیت های فراوان این تیم است. ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند و عارف غلامی بازیکنانی بودند که به تناوب مصدوم شدند و در دیدارهای قبل نتوانستند به میدان بروند. این بچه ها هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند و وضعیت تراکتورسازی آنها مشخص نیست.

قرار است کادر پزشکی استقلال فردا در محل تمرین وضعیت مصدومان را بررسی کند و مشخص کند که آیا آنها می توانند بازی این هفته را انجام دهند یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی