صلاح: لیورپول شانس بردن تمام جام ها را دارد


سرویس خبر شماره: 2007833
19 مارس 1402 در 6:16 ب.ظ.
116

0نقطه نظر

محمد صلاح، مهاجم لیورپول معتقد است این تیم در این فصل می تواند مدعی قهرمانی در تمام جام ها باشد.

صلاح: لیورپول شانس بردن تمام جام ها را دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد صلاح معتقد است که لیورپول باید برای فصل 2023-24 انگیزه خوبی داشته باشد زیرا به تلاش برای کسب جام های بیشتر ادامه خواهد داد.

قرمزها بعدازظهر یکشنبه در آنفیلد در لیگ برتر از منچسترسیتی میزبانی می کنند و در آستانه بازی با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارند.

شاگردان یورگن کلوپ در این فصل پس از پیروزی به یاد ماندنی در ومبلی مقابل چلسی قهرمان لیگ کاپ شدند و همچنان شانس قهرمانی در لیگ اروپا و جام حذفی را دارند.

صلاح در پاسخ به این سوال که تفاوت این فصل با دو سال پیش که لیورپول در موقعیتی مشابه برای کسب عنوان قهرمانی در چندین جام قرار داشت، به سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت:“بازیکنان قبلی در گذشته کمک زیادی به تیم کرده‌اند و در اینجا فوق‌العاده بوده‌اند. همه بازیکنانی که ترک کرده‌اند باورنکردنی بوده‌اند. امسال می‌توانم بگویم تیم متفاوتی است، اما بازیکنان بسیار گرسنه هستند. ما یک تیم داریم. این یک شانس خوب برای بردن تمام جام ها است. ما فقط باید آن را انجام دهیم. بیایید آن را به درستی امتحان کنیم. ما چیزی برای از دست دادن نداریم، بنابراین فقط از شانس خود استفاده می کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.”

1999671

صفت پرسپولیسبا ارزش ترین خاطره همکاری شما با باشگاه؟

انتخاب یکی از آنها سخت است زیرا ما 8 سال است که با هم کار می کنیم. فکر می کنم او به بازیکنانش اجازه می دهد در بازی آزادی داشته باشند و فقط خودشان را نشان دهند. هر یک از اعضای تیم می توانند هر کاری را که می خواهند انجام دهند.

صفت پرسپولیسآیا در کنار داروین نونز بازی می کنید؟

او قطعا بازیکن بزرگی است و من همیشه می بینم که باید خود را با بازیکنانی که در کنار من بازی می کنند سازگار کنم. قبل از نونز، کودی خاکپو قبلاً در این وضعیت قرار داشت. من سعی می کنم با او کار کنم، قبل از کودی، روبرتو فیرمینو بود و ما رابطه بسیار خوبی در بازی داشتیم و یکدیگر را درک می کردیم. هرکسی که قرار است با من بازی کند، باید بازی او را درک کنم و باید نقاط قوت او را بشناسم تا بتواند در بازی کمک زیادی به من کند.

صفت پرسپولیسکار با بازیکنان جوان لیورپول و راهنمایی آنها؟

فکر می کنم مهمترین چیز برای من این است که سعی کنم قبل از اینکه به آنها مشاوره بدهم، با آنها صحبت کنم و به آنها نشان دهم که واقعاً به آنها اهمیت می دهم. اگر به آنها نصیحت کنید، به حرف شما گوش نمی دهند، زیرا فکر می کنم اگر به آنها نشان ندهید که واقعاً برایتان مهم است، آن را نمی پذیرند.

مجله اخبار فوتبال خارجی