صنعت نفت در انتهای جدول دیگری قرار داشت!


سرویس خبر شماره: 2024999
10 ژوئن 1403 ساعت 03:00
660

1نقطه نظر

صنعت نفت آبادان با شکست مقابل ذوب آهن ضعیف ترین تیم دیدارهای خانگی شد.

صنعت نفت در انتهای جدول دیگری قرار داشت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صنعت آخرین بازی خانگی خود را با شکست مقابل ذوب آهن انجام داد و به لیگ یک سقوط کرد و قعرنشین جدول بازی های خانگی شد!

صنعت نفت آبادان در 14 بازی انجام شده در ورزشگاه محلی تنها 2 برد و تنها 10 گل به ثمر رساند. این عملکرد ضعیف، جدا از اینکه آنها را یک پله سقوط کرد، هواداران آبادانی را در حسرت پیروزی و دیدارهای پر امتیاز قرار داد. لیگ بیست و سوم برای آنها پر از تلخی است.

هواداران آبادانی از متعصب ترین و فوتبال دوست ترین هواداران ایران هستند که صنعت نفت آبادان را وارد زندگی روزمره خود می کنند اما شرایط عجیب نفت این شادی را در لیگ بیست و سوم از آنها سلب کرده است، تیمی که ناکامی را تجربه کرد. مسیر بدون داشتن تاب ورزشگاه محلی متروکه شد و تعداد انگشت شماری از هواداران این تیم ورزشگاه تختی را ترک کردند!

2027904

صنعت نفت آبادان در دیدارهای خانگی خود 2 برد، 5 تساوی و 7 باخت در این ورزشگاه کسب کرد و 21 گل دریافت کرد تا با فاصله 3 امتیازی از استقلال خوزستان در انتهای جدول رده بندی تیم میزبان قرار بگیرد.

آبادانی ها فصل تلخی را پشت سر گذاشتند و پس از 8 سال لیگ برتر را ترک خواهند کرد تا سال آینده به آرزوی حضور در لیگ برتر برسند و برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران و صعود به لیگ سخت آزادگان تلاش کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی