صیادمنش: کی روش با من تماسی نداشت

صیادمنش اضافه کرد: هنوز به زمین بازنگشته ام و مصدوم هستم و حریفانم در لیست تیمم از من جلوتر هستند اما وقتی برگشتم باید بیشتر تلاش کنم تا به سطح آمادگی هم تیمی هایم و هم تیمی هایم برسم و بگیرم. مکان من.

او درباره صحبت‌های سرمربی هال سیتی مبنی بر دوندگی زیاد در بازی‌ها و اینکه آنها کمک بیشتری در زمین داشتند، گفت: من همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکردم را برای تیمی که در آن حضور دارم انجام دهم و هر بار که به زمین می‌روم. همیشه دوست داشتم وقتی زمین را ترک می کنم از خودم راضی باشم و نگویم چرا در طول مسابقه کاری انجام ندادم. این وظیفه هر بازیکنی است که تمام تلاش خود را برای تیمش انجام دهد و در مقابل کادر فنی پاسخگوی آن باشد.


سرویس خبر شماره: 1844823
31 سپتامبر 1401 ساعت 08:52
12.7 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

4 هفته دیگه وضعیتم مشخص میشه.

اللهیار درباره امیدش به حضور در جام جهانی 2022 گفت: نمی توانم صددرصد بگویم که به جام جهانی می روم یا نه چون در شرایط نامشخصی هستم اما اگر بدانم قطعا موفق خواهم شد. بهترین من برای رسیدن به این هدف



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهاجم ایرانی هال سیتی درباره وضعیت روحی خود گفت: از نظر روحی همیشه سعی کردم در بهترین حالت باشم. از نظر بدنی مدتی است تمرینات فردی ام را زیر نظر یک متخصص دنبال می کنم تا بهترین اتفاق بیفتد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اللهیار صیادمنش شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با شبکه ورزش درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود اظهار داشت: 29 روز پیش برای من این اتفاق افتاد و سه هفته و 6 روز دیگر باید اسکن کنم. باز هم کارشناس و استاد این کار ببینند و تصمیم جدیدی بگیرند که امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

مهاجم ایرانی هال سیتی ابراز امیدواری کرد پس از ریکاوری از مصدومیت بتواند یکی از حاضران در جام جهانی قطر باشد.

صیادمنش: کی روش با من تماسی نداشت

وی با بیان اینکه تمام تلاشم را می کنم تا برگردم و اگر آمادگی صعود به جام جهانی را داشتم، گفت: کیروش هنوز شخصا با من تماسی نداشته است اما پزشک (تیم ملی) همچنان من را دنبال می کند. اگر دوباره دعوت شوم با جان و دل کار خواهم کرد و حضور در تیم ملی باعث افتخار است اما اگر مورد توجه کادر فنی قرار نگیرم و آمادگی کامل نداشته باشم به دعوت آنها احترام می گذارم. به کمپ های زیر

وی درباره ناحیه آسیب دیده گفت: از ناحیه تاندون همسترینگ آسیب دیدم و در حال درمان هستم.