ضربه بزرگی به مهاجم پرسپولیس برای او و تیمش

عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که در دو فصل گذشته گل های مهمی برای تیمش به ثمر رسانده است، دی ماه گذشته در بازی با شهر خودرو مشهد دچار پارگی رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد.

آل کثیر پس از مدت ها بالاخره تصمیم به عمل جراحی گرفت و در نهایت زانوی خود را زیر تیغ جراح گذاشت. اگرچه او از مدتی پیش تمرینات خود را آغاز کرد و به نزدیکانش گفت که انگیزه زیادی دارد اما این بازیکن نمی تواند در نیم فصل اول بازی کند.

مهاجم پرسپولیس حتی با پارگی رباط در تمرین پرسپولیس شرکت کرد اما یحیی گل محمدی به این بازیکن اجازه حضور در تمرینات سنگین و فشرده را نداد. پس از گذشت چند ماه از مصدومیت عیسی، این بازیکن در مقابل عمل جراحی مقاومت کرد و قصدی برای این کار نداشت.

آل کثیر در ماه های اخیر با وجود تایید پزشکان پرسپولیس مبنی بر پارگی رباط صلیبی حاضر به عمل جراحی نشد و قصد داشت با شرایط موجود بازی کند که کادرفنی با آن مخالفت کرد.

این در شرایطی است که پرسپولیس در خط حمله به شدت ضعیف است و اگر عیسی شرایط بازی را داشت می توانست از ابتدای این فصل به پرسپولیس کمک کند. در واقع آل کثیر مصداق بارز ضرب المثل معروف «آنچه می شود نقشه نیست!» است. شرق.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

شاید اگر آن موقع می توانست در شروع لیگ جدید بازی کند. لجبازی و البته نصیحتی که به آل کثیر کردند، وقت زیادی را برای او تلف کرد.

عیسی که با تیمی قرارداد ندارد و بازیکن آزاد است مدت هاست منتظر پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی پرسپولیس است. اتفاقی که تا این لحظه رخ نداده و شایعات حاکی از عدم تمدید قرارداد آل کثیر است.

پرسپولیس و یحیی گل محمدی را نمی توان در این موضوع مقصر دانست و خود عیسی بیشتر مقصر است. او با تصمیمی که گرفت و البته مشاوران بدی که در کنارش داشت، خودش را از حضور در پرسپولیس و هم تیمی هایش را از داشتن یک مهاجم خوب محروم کرد.