ضربه بیرانوند را فراموش نمی کنیم / جایی نمی تواند برود / عواقب اخراج به عهده بازیکن است

رضا درویش در خصوص آخرین وضعیت همکاری علیرضا بیرانوند با پرسپولیس گفت: بیرانوند پایتخت باشگاه پرسپولیس است اما در فضایی این تصمیم را گرفت که برایش سریال ساختند. ما نباید سرمایه خود را دور بریزیم. کارهایی که او در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس انجام داد را نباید فراموش کنیم و باید به آنها افتخار کنیم. اما نباید ضربه بد او را بپوشانیم. پرسپولیس همچنان پرسپولیس است و مطمئن باشید بدون هیچ مانعی به حرکت خود ادامه خواهد داد. کار نباید در فضای پر سر و صدا انجام شود. هیچکس بیشتر از ما به پرسپولیس اهمیت نمی دهد و هدف ما ارتقای این تیم در آسیاست.

وی در خصوص آخرین جذب حسین کنعانی زادگان در پرسپولیس گفت: در حال مذاکره هستیم.

درویش درباره شایعه مشاجره لفظی با یحیی گل محمدی در جلسه هیات مدیره پرسپولیس گفت: یکی دو ساعت پایانی جلسه هیات مدیره به بیمارستان رفتم چون حالم خوب نبود و در جلسه هیات مدیره نبودم. اما زمانی که من آنجا بودم نظری داشتند که گفتم بهتر است تمرین را شروع کنیم، هرکس آمد، آمد. به هر حال 8 بازیکن ما آنجا نبودند. ملی پوشان اجازه استراحت با گلیسیانی از گل محمدی را گرفتند. همچنین 2 بازیکن تمدید شده قبل از امضای قرارداد به خارج از کشور سفر کرده بودند. نظر یحیی این بود که اگر تمرین را با تعداد کم شروع کنیم شاید جالب نباشد. اما گفتیم بازیکنان امید هستند و باید از آنها در تمرینات استفاده کنیم. تا زمانی که در جلسه هیئت مدیره بودم مشکلی نبود. نه بیرانوند، نه بازیکن دیگری. فکرمان به سمتی می رود که پرسپولیس خوب را می بینیم.

وی با اشاره به بودجه کلان رقبای خارجی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: درست است که برخی از بازیکنان تیم های آسیایی مانند رونالدو 200 میلیون یورو دریافت می کنند اما همین رونالدو با پرتغال مقابل ایران بازی نکرد؟ حالا که رونالدو به نصر عربستان رفته و آن تیم هرگز قدرتمندتر از تیم ملی پرتغال نبوده است. قطعا پرسپولیس از تمام توان خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده می کند و می طلبد که همدردی و همراهی کنیم. گاهی اوقات فلان بازیکن برای مذاکره با ما می آید و من می گویم که به بازی احترام می گذارم. چون نمی خواهم به بازیکنان دیگر صدمه بزنم. بازیکنان بزرگ تیم که قراردادشان کم است و صدایشان در نمی آید. اما پرداخت بیشتر از سقف قرارداد با بازیکنی که تازه وارد شده صحیح نیست. از نظر جذب بازیکنان جدید نتایج خوبی گرفته ایم و بازیکنان خوبی را ادغام می کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره رفتن بیرانوند گفت: بیرانوند جایی نمی تواند برود. یا باید طبق قانون صحبت کنیم یا احساس. قانون سیاستی را مشخص کرد و به فرد ابعاد داد. چند درصد، کی و چگونه گرفته شده است. الحمدالله در طول فصل 90 درصد به آنها پرداختیم. امروز هرکس از سازمان لیگ درخواست فسخ کند، سازمان لیگ برگه فسخ به او می دهد و عواقب آن به عهده خودشان است. اما در برگه ای که به بازیکن داده شده، نوشته شده که عواقب آن بر عهده بازیکن است. سازمان لیگ به باشگاه گفته شده که این بازیکن قرارداد شما را فسخ کرده است و آیا مدارکی دارید که بتوانید فسخ کنید یا خیر؟ بندهای قرارداد او را نیز با قراردادش ارائه می کنیم. این کاری است که ما باید انجام دهیم. طبق قرارداد، هیچ بند استراحتی وجود ندارد که حق بیرانوند را داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره تمدید نشدن قرارداد کریم باقری گفت: کریم باقری قراردادی ندارد. نظر این بود که حسینی تا سال گذشته روی نیمکت شنیده نمی شد، اما حالا این دوره را گذرانده و مدرک مربیگری گرفته است. بنابراین او می تواند روی نیمکت بنشیند و ما می توانیم از باقری برای یک جای دیگر استفاده کنیم. اگر همه کاپیتان های پرسپولیس روی نیمکت تیم بنشینند دیگر جواب نمی دهد. فصل بعد دو تا از کاپیتان های ما بازنشسته می شوند، بنابراین ما 25 مربی و 11 بازیکن خواهیم داشت! اینطور که درباره کریم باقری صحبت می کنید، زحمات دیگران را زیر سوال می برید. اینکه چه کسی باید روی نیمکت بنشیند را کادر فنی باید تعیین کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال