ضربه سخت به سر پسر: نگرانی در تاتنهام و کره (عکس)


سرویس خبر شماره: 1851386
11 نوامبر 1401 در 00:20
2.8K |

1نقطه نظر

اما سون نتوانست بازی را ادامه دهد و در حالی که معاونان تاتنهام زیر بغل او را گرفته بودند، زمین را ترک کرد. بر اساس قوانین لیگ برتر، اگر پزشکان به این نتیجه برسند که مصدومیت سون هیونگ مین به اندازه کافی جدی است که حفظ تعادل را برای او دشوار کند، ستاره تاتنهام حداقل شش ماه نمی تواند بازی کند. در نتیجه او حداقل بازی یکشنبه تاتنهام مقابل لیورپول را از دست خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

البته با توجه به اینکه سون با پای خود زمین را ترک کرد و تعویض شد، بعید است مصدومیت او به حدی باشد که نتواند برای مدت قابل توجهی بازی کند. احتمالا دلیل تعویض او حساسیت به سلامت بازیکنان فوتبال پس از برخورد سر است.

سون هیونگ مین در جریان بازی این تیم مقابل تاتنهام ضربه محکمی به سر بازیکن مارسی زد که باعث مصدومیت ستاره کره ای و رها شدن او در زمین شد.

ضربه سخت به سر پسر: نگرانی در تاتنهام و کره (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصدومیت شدید سون هیونگ مین از ناحیه سر در دیدار تاتنهام و مارسی در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا، هواداران کره جنوبی را در آستانه جام جهانی نگران کرده است.

در نیمه اول دیدار تاتنهام و مارسی، سون هیونگ مین ضربه ای به سر چانسل امببا زد و روی زمین افتاد. این دیدار برای دقایقی متوقف شد و کادر پزشکی حاضر در زمین مراقب وضعیت ستاره کره ای بودند. الکسیس سانچز، بازیکن مارسی بالای سر سون ایستاد و با نگرانی نظاره گر روند درمان او بود.